آخرین خبرها

آشنایی با شهر سرعین

آشنایی با شهر سرعین – طی سفری که به شهر زیبای سرعین داشتم و آب گرم بسیار مطبوعی که داشت تصمیم گرفتم درباره این شهر زیبا برایتان مطلب قرار دهم .اگر تا به الان به این شهر مسافرتی نداشتید حتما سرعین را به عنوان یکی از انتخابهای خود مد نظر داشته باشید.

شهر سرعین، شهر کوچکی است که در 25 کیلومتری اردبیل زیبا واقع شده است. این شهر به دلیل داشتن چشمه های آب گرم بسیار معروف است و جز گردشگر پذیر ترین مناطق اردبیل به شمار می آید، به همین دلیل این مکان یکی از بهترین ها در اخبار گردشگری ایران گنجانده شده است.

این شهر وسعت1280000 متر مربعی دارد و از غرب تنها 28 کیلومتر با اردبیل فاصله دارد. ارتفاع آن از سطح دریا به طور متوسط 1650 متر است.

 .jpg - آشنایی با شهر سرعین

علاوه بر چشمه های آب گرم، این شهر جاذبه های دیگری مانند جشمه های آب معدنی، ساری سو، قهوه سویی، آبگرم ژنرال، آبگرم پهنلو، مجتمع آب درمانی سبلان، آبدرمانی شفا، قره سو، چشمه آب گرم دالار و پیست اسکی میباشد.

پیست اسکی آلوارس که در 12 کیلومتری روستای آلوارس و 24 کیلومتری سرعین واقع شده است، 8 ماه در سال از برف سفید پوش است. اسکی باز هابرای بالا رفتن میتوانند از تله سیژ استفاده کنند . البته این مجموعه دارای جاده ی آسفالت ، کلاس های آموزشی، مهمانسرا و رستوران نیز هست.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *