آخرین خبرها

آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

اموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ –

یکی دیگر از کارهایی که با فتوشاپ عکاسان در هنگام ویرایش یک تصویر انجام میدهند ، سفید کردن رنگ دندان می باشد . سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ کمی وقت گیر و کاری است که باید برای آن حوصله به خرج بدهید . مراحل کار بسیار ساده می باشد ولی دقت کردن به جزئیات نیاز به وقت و حوصله دارد . ابزارهایی که برای اینکار مورد استفاده قرار می گیرد Edit in Quick Mask Mode و ابزار dodge tool می باشد . ابزار اولی برای انتخاب قسمت های مشخص شده دندان که باید رنگ آن تغییر کند و ابزار دوم برای شفافیت بیشتر و واقعی نشان دادن رنگ دوم می باشد .
این آموزش تقریبا 20 دقیقه ای وقت از شما می گیرد البته برای دندان هایی که به صورت یکدست بوده و انتخاب آنها با ابزار Edit in Quick Mask Mode زیاد کار مشکلی نباشد .  مابقی مراحل فقط نغییر تنظیمات پیش فرض می باشد . شما برای شروع می توانید از تصاویر شخصی خودتان نیز استفاده کنید و بعد از اعمال تغییرات به سراغ عکس آموزش بروید .

1. ابتدا تصویر استفاده شده در این آموزش را از قسمت زیر بر روی کامپیوتر ذخیره کنید . (بر روی تصویر کلیک راست کرده و گزینه Save as را انتخاب کنید )
1.2.با فشردن کلیدهای Ctrl+O تصویر ذخیره شده را وارد فتوشاپ کنید .

 1 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

2. ابزار Edit in Quick Mask Mode را فعال کنید .
2.1. ابزار براش را با سختی قلم 100 انتخاب کرده و کل قسمت سفید رنگ دندان را همانند تصویر زیر رنگش را تغییر بدهید . دقت داشته باشید که برای انتخاب هر قسمت باید قلم را کوچک و بزرگ کنید و سعی کنید با فشردن کلیدهای Ctrl++ بر روی تصویر Zoom کنید .

2 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

3 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

3. بر روی ابزار Edit in quick Mask Mode یکبار کلیک کنید تا ابزار غیر فعال شود . همانطور که مشاهده می کنید قسمت بیرونی ناحیه انتخاب شده به حالت Select در آمده است .
3.1. کلیدهای ترکیبی Shift+Ctrl+I را بزنید تا ناحیه انتخابی بر عکس یا همان Inverse شود .
3.2.از ناحیه انتخاب شده با فشردن کلیدهای Ctrl+C و بعد از آن Ctrl+V یک کپی بگیرید .
3.3.برای تغییر رنگ قسمت انتخاب شده گزینه Images> Adjustments> Hue/saturation را انتخاب کنید .

 4 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

4 . ابزار dodge tool را با تنظیمات Range :Midtones |  Exposure: 15% انتخاب کرده و بر روی قسمت هایی که رنگ آن تغییر کرده کمی بکشید تا طبیعی تر به نظر بیاید

 5 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

6 روش سفید کردن رنگ دندان در فتوشاپ - آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *