آخرین خبرها

اموزش قرار دادن مطالب در وبلاگ – الوند بلاگ

برای منتشر کردن مطالب خود در اینترنت نیاز دارید که سایت یا وبلاگ داشته باشید . برای ساخت وبلاگ به مقاله ای با عنوان  ساخت وبلاگ  که در دانشنامه قرارداده شده است مراجعه کنید .

new post - اموزش قرار دادن مطالب در وبلاگ - الوند بلاگ
new post weblog

بعد از ساخت وبلاگ به صفحه کنترل پنل خود در الوند بلاگ مراجعه کنید .

در صفحه اصلی کنترل پنل خود بر روی لینک ارسال مطلب جدید کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن بر روی ارسال مطلب جدید وارد صفحه ارسال مطلب خواهید شید از این قسمت می توانید مطالب خود را در اینترنت در وبلاگ شخصی خود منتشر کنید.

در صفحه ارسال مطلب در قسمت نام گروه گروهی را که می خواهید مطلب شما در ان گروه قرار بگیرد انتخاب کنید . گروه هایی به صورت پیش فرض برای وبلاگتان مشخص شده است . که شما بسته به ضمینه کاری خود می توانید گروه های دلخواه خود را انتخاب کنید . مثلا گروه اخبار یا ….

قسمت بعد کادر مربوط به سطح مطلب می باشد  که به صورت پیش فرض بر روی  گروه مهمان قرار داده شده است . با انتخاب گروه مهمان کلیه افرادی که وارد سایت می شوند می توانند مطلب شما را مشاهده کنند . گروه ویژه و گروه برتر نیز گزینه های دیگر این کادر می باشند . با انتخاب هر گروه سطح دست رسی افراد و بازدید کنندگان به مطلب را محدود خواهید کرد.

کادر بعدی کادر عنوان مطلب نام دارد . برای نوشته های خود در وبلاگ حتما می بایست نامی را انتخاب کنید . عنوان مطلب یکی از قسمت های مطلب شما از دید متور های جستجو می باشد . پس نام هایی را برای نوشته های خود انتخاب کنید که بازدید زیادی داشته باشند . این نام را هر چند کاراکتر بخواهید می توانید انتخاب کنید ولی اگر بخواهید بهترین نتیجه را در متور های جستجو کسب کنید بایستی عنوان مطلب شما از 50 تا 60 کاراکتر باشد . این بهترین حالت از نظر متور های جستجو می باشد.

کادر بعد قسمت نظر دهی می باشد . که دارای دو گزینه بله و خیر می باشد . در این قسمت که یکی از امکانات سیستم وبلاگدهی الوند بلاگ است .میتوانید مشخص کنید که کاربران بتوانند در مورد این مطلب نظر بدهند یا خیر . ار این قسمت را بر روی بله قرار دهید یعنی به کاربران خود اجازه داده اید که بتوانند نظرات خود را در مورد نوشته شما بیان کنند.

قسمت بعد پست ثابت نام دارد . اگر این قسمت را بر روی بله قرار دهید این مطلب شما همواره به عنوان اولین مطلب سایت شما قرار خواهد گرفت . برای مطالب معمولی پیشنهاد می شود بر روی خیر قرار داده شود

کادر بعدی صفحه اول نام دارد در کادر صفحه اول شما مشخص می کنید که این مطلب شما در صفحه اول وبلاگتان نمایش داده شود یا خیر . اگر این قسمت را بر روی خیر قرار دهید مطلب شما در سایت قرار داده می شود ولی در صفحه اول وبلاگ قابل مشاهده نیست . پیشنهاد می شود برای مطالب معمولی این قسمت بر روی بله قرار داده شود.

کادر بعدی انتشار این قسمت به صورت پیش فرض بر روی خیر قرار داده شده است . اگر این قسمت را بر روی بله قرار دهید . می بایست تاریخی برای انتشار مزلب مشخص کنید . با تاریخ دادن به مطلب در واقع زمانی را برای نمایش مطلب مشخص می کنید یعنی مطلب شما تا ان زمان در سایت منتشر نخواهد شد.

در قسمت عکس مطلب می توانید عکسی را برای مطلب خود در نظر بگیرید .

اگر نیاز داشتید عکسی را در وبلاگ در بین نوشته خود استفاده کنید بر روی بار گذاری عکس و فایل کلیک کنید در این قسمت می توانید فایل یا عکس های خود را در الوند بلاگ اپبود کنید . مثلا می خواهید اهنگی را برای دانلود در سایت قرار دهید . از این قسمت استفاده می کنید . بعد از کلیک کردن بر روی بار گذاری عکس و فایل بر روی choose file  کلیک کنید و عکس و فایل خود را از درون کامپیوتر خود انتخاب کنید . سپس بر روی بار گذاری فایل کلیک کنید تا فایل شما درون هاست اختصاصی خودتان اپلود شود پس از بار گذاری عکس و فایل لینکی به شما نمایش داده خواهد شد که لینک مربوط و فایلتان می باشد که می توانید ان را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.

کادر بعد کادر خلاصه مطلب می باشد . در کادر خلاصه مطلب خلاصه ای از مطلب مورد نظر خود را بنویسید . در این قسمت ابزار های ویرایشی نیز برای ویرایش نوشته شما وجود دارد که می توانید از انها استفاده کنید.

کادر بعدی کادر کل مطلب می باشد در کادر کل مطلب کل مطل مطلب خود را وارد کنید .

پس از این کار بر روی دکمه پایین صفحه با نام ثبت مطلب جدید کلیک کنید تا مطالب شما در اینترنت در وبلاگ شخصی خودتان منتشر شود اگر کار ارسال مطلب به صورت صحیح انجام شده باشد پیغامی با نام مطلب شما با موفقیت ثبت شد را مشاهده خواهید کرد .

موفق باشید.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

یک نظر

  1. حوب بود مرسي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *