آخرین خبرها

انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

همواره تبلیغات اینترنتی یکی از دقدقه های مدیران کسب و کار های اینترنتی و حتی کسب و کارهای بزرگ می باشد . در این بین تبلیغات ایمیلی جایگاه خاصی را در انجام امور تبلیغات اینترنتی به خود اختصاص داده است. ولی تبلیغات ایمیلی چگونه انجام می گیرد ؟ روش های انجام تبلیغات ایمیلی چیست ؟ کدام روش ارسال ایمیل گروهی بهتر است ؟ چگونه ایمیل گروحی ارسال کنیم ؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه مقاله را از دانشنامه تی تیل مطالعه کنید.

1: ارسال ایمیل گروهی از طریق یاهو گروپ:

ygroup 300x111 - انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

در حال حاظر بهترین روش ارسال ایمیل گروهی ، ارسال با یاهو گروپ است ، دلیل اصلی آن رایگان بودن و همچنین اینباکس 99% آن است ، ولی در دو سال اخیر شرکت یاهو با تغییراتی که در این امکان پرکاربرد قرار داده هست کار را کمی سخت نموده است، قبل از این شما میتوانستید روزانه 100 ایمیل را به گروه خود اضافه کنید که اگر این کار به صورت مداوم ادامه داشت خوب در دراز مدت یک گروه پرجمعیت داشتید که بسیار ارزشمند بود،ولی متاسفانه به دلیل سوء استفاده برخی از کاربران بی فرهنگ و اد کردن بیش از 100 کاربر (با استفاده از ترفند های متعدد) و همچنین ارسال پیام های ناخواسته برای ایمیل های مختلف شرکت یاهو، اعلام کرد از این پس صاحبان گروه ها فقط به کسانی میتوانند ایمیل ارسال کنند که آن ها با میل , رغبت خود در گروپ عضو شده باشند .

البته هنوز هم شما میتوانید روزی 100 کابر را به گروپ خود دعوت کنید که به دلیل این که یاهو از فارسی پشتیبانی نمیکند متن دعوتنامه به زبان انگلیسی است و بازدهی کمی خواهد داشت، در حال حاظر جمع کردن عضو برای گروه یاهو کاری سخت تر از رد کردن هفت خان رستم است و هزینه و سرمایه بالایی میخواهد ، پس بهترین راه تبلیغ دادن به گروه های معروف و پر جمعیت است .

2 :ارسال ایمیل گروهی با گوگل گروپ:

google group 300x116 - انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

گوگل نیز برای این که از یاهو کم نیاورد این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است ، با این تفاوت که هنوز هم قابلیت اد کردن(اضافه کردن) عضو جدید و ارسال ایمیل گروهی به آن ها بدون تایید آن ها وجود دارد، ولی متاسفانه درصد اینباکس در گوگل گروپ به علت اسپم بالا این گروپ ها بسیار کم است ، در برخی موارد کمتر از 5 درصد ، خوب حالا با این تفاسیر ایا گوگل گروپ بازدهی ندارد؟ جواب سوال شما خیر است ،زیرا گوگل گروپ رایگان است و رایگان خواهد ماند ، شما با ایجاد 10 گروه و اضافه کردن روزی 100 عضو به هر کدام ، در ماه حدود سی هزار عضو خواهید داشت که اگر کمی دقت کنید متوجه میشوید 5 درصدعدد قابل توجهی خواهد شد، در ضمن این را بدانید که خیلی از کاربران پوشه اسپم خود را نیز چک میکنند، پس نا امید نشوید و با قدرت از این امکان رایگان استفاده کنید.

3 : ارسال ایمیل گروهی از طریق سرور و هاست:

email 300x100 - انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

استفاده از این روش نیاز به مهارت و تخصص دارد ، و اگر در این زمینه تخصصی ندارید میبایست از متخصصانی که در این زمینه فعالیت میکنند کمک بگیرید که باز برای شما هزینه بردار است ، به دلیل ارزش پایین پول ملی ، قیمت سرور بالا میباشد ، پس این روش برای کسانی توصیه میشود که از لحاظ مالی مشکلی ندارند ، و یا این که در زمینه خاص فعالیت میکنند و فرصت استفاده از روش های قبلی را ندارند.

اگر بخواهم به صورت خلاصه نحوه کار این روش را توضیح بدهم به این صورت است: ابتدا شما میبایست یک سرور وارز (با ارسال اسپم مشکلی نداشته باشد)بگیرید که(حد اقل رم 256) ، بعد یک اسکریپت ارسال ایمیل گروهی روی آن نصب کنید و سپس اسکریپت را تنظیم کنید ، و سپس میتوانید شروع به ارسال کنید، خوبی این روش این است که نیاز نیست شما در زمان ارسال ایمیل آنلاین باشید زیرا اسکریپت روی سرور که 24ساعت آنلاین است در حال ارسال ایمیل است ، و مزیت دوم این است که این اسکریپت قسمتی به نام گزارش دارد که به شما گزارش کامل هر ایمیل گروهی ارسال شده را میدهد ، این گزارش شامل لیست ایمیل هایی که ایمیل شما را باز کرده اند ، لیست ایمیل کابرانی که روی لینک داخل ایمیل شما کلیک کرده اند و امکانات فوق العاده دیگر، و نکته منفی این روش اسپم بالا میباشد ، که با روش های مختلف میتوان رفع کرد که متقابلا هزینه افزایش خواهد یافت.

4:ارسال ایمیل گروهی از طریق mstp و با استفاده از نرم افزار های ارسال ایمیل تحت ویندوز:

Window Film - انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

نحوه کارکرد این روش دقیقا شبیه روش قبلی میباشد با این تفاوت که شما هزینه ای برای سرور نمیپردازید ، و تنها نیاز به خرید smtp دارید که آن را هم میتوانید از smtp رایگان گوگل و یاهو استفاده کنید، ولی از جمله معایب این روش این است که گزارش دهی وجود ندارد و همچنین در زمان ارسال شما باید مداوم آنلاین باشید

5:ارسال ایمیل گروهی از طریق سرویس دهنده خارجی:

images - انواع روش های ارسال ایمیل گروهی

بهترین و آخرین روش در میان روش هایی به غیر از یاهو گروپ و گوگل گروپ ، روش استفاده از شرکت های ارائه دهنده پنل ارسال ایمیل گروهی ( طرف قرار داد با گوگل و یاهو) میباشد ، که از جمله این شرکت های معروف خارجی به ترتیب میل چیمپ و ای کانتکت را میشود نام برد، اگر قوانین این سرویس ها را رعایت کنید ، در کار خود موفق خواهید شد، این شرکت ها پنل رایگان هم دارند که شما میتوانید برای تست به رایگان از آن ها استفاده کنید، نکته مهم در مورد این روش این است که ایمیل های ارسال شما همه به اینباکس خواهد رفت زیرا این شرکت ها با شرکت های میزبان دریافت ایمیل قرارداد دارند.

4/5 - (4 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

2 نظر

  1. عالی بود.خیلی ممنونم

  2. طراح سایت و اپلیکیشن هستم
    تبلیغ محتوا نویس و سئو کار
    فعال در حوزه فضای مجازی و اینترنت و پشتیبانی سایت انجام میدم در صورت نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *