آخرین خبرها

برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

شرکت بزرگ و صاحب‌نام در دنیای بازی‌های رایانه‌ای یعنی EA در اقدامی که کمتر نمونه آن را شاهد هستیم تمام نسخه‌های Need for Speed جدید را در طی یک روز منتشر کرد تا در یک آن جیب تمام کاربران پلتفرم‌ها را هدف بگیرد! امروز قصد نقد و بررسی Need for Speed MOST WANTED را داریم. با ما همراه باشید.

Need for Speed Most Wanted1 - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد
برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

 گیم‌پلی

 نسخه اصلی Most Wanted کاملا جهان باز (Open World) است اما نسخه‌های مبتنی بر اندروید و iOS این بازی این قابلیت را ندارند. شما وارد شهری می‌شوید که 10 راننده سرشناس و تحت تعقیب دارد. هدف شما از ورود به این شهر و انجام مسابقات رسیدن به ابتدای این لیست (یعنی تحت تعقیب‌ترین فرد) خواهد بود. با استفاده از نقشه شما به تعدادی مسابقه دسترسی دارید که با شرکت در آن‌ها و پیروز شدن، تعداد بیشتری مسابقه اضافه می‌شود. در نهایت زمانی‌که تجربه شما به حد معینی رسید و در مسابقات معینی پیروز شدید، امکان رقابت با نفر آخر لیست برایتان فراهم می‌شود. با شکست دادن آن دوباره همین پروسه تکرار می‌شود تا به نفر اول لیست برسید. مسابقات متنوع هستند و چندین نوع مختلف دارند، از جمله مسابقات معمولی که در آن‌ها باید به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کنید، مسابقاتی که مسیر به چند قسمت تقسیم شده است و شما زمان معینی برای رسیدن به هر قسمت دارید که در این نوع اگر تصادفی انجام بدهید، زمانی نیز به عنوان جریمه از شما کم می‌شود، در نوع دیگری از مسابقات شما باید در نهایت و خط پایان مسابقه به میانگین خاصی از سرعت رسیده باشید. در انتهای هر مسابقه به شما مقداری تجربه و پول جایزه داده می‌شود. هرگاه تجربه شما به مقدار معینی برسد مسابقات و ماشین‌های جدیدی آزاد می‌شود که باید برای رسیدن به مراحل بالاتر در آن‌ها نیز شرکت کنید. در طول تمام مسابقات علاوه بر رقبا همراه دیگری نیز دارید که اتفاقا علاقه خاصی به شما دارد و دست از سر شما بر نمی‌دارد، یعنی پلیس!

Most wanted - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد
برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

 پلیس‌ها به طور اعجاب‌انگیزی بر روی شما تمرکز کرده‌اند و تقریبا بی‌خیال بقیه مسابقه دهنده‌گان هستند. آن‌ها مجهز به بهترین و سریعترین ماشین‌ها هستند و در طول پیشرفت شما در بازی، آن‌ها نیز پیشرفت کرده و سر سخت‌تر می‌شود. هوش مصنوعی بالایی نیز دارند و علاوه بر بستن راه شما از تجهیزاتی همچون Spikestrip نیز استفاده می‌کنند. البته صدمه و خسارت وارده به ماشین در حدی نیست که اصولا شما را مجبور به دوباره بازی کردن آن مسابقه کند و اصولا با کمی دقت می‌توانید با همان خسارات وارده نیز آن مسابقه را به اتمام برسانید.

Most wanted gallardo - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد
برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

 گاراژ شما در این بازی گلچینی از بهترین محصولاتLamborghinis ،BMWs ،Audis ،McLarens ،Aston Martins ،Mercedes ،Porsches ،Chevrolets ،Fords Jaguars ،Nissans ،Bentleys و Mitsubishis را در خود جای داده است تا بتوانید با اسمارت‌فون یا تبلت از رویایی‌ترین ماشین‌های روز دنیا سواری بگیرید!

 قسمت دیگر مهمی که اینجا وجود دارد تیونینگ است. به این بخش انتقادهای کاملا جدی وارد

Need for Speed Most Wanted2 - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد
برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

است. شما در ابتدای هر مسابقه تنها 3 آپگرید می‌توانید انجام دهید و در صورت باخت در مسابقه این آپگریدها از شما گرفته می‌شود و باید دوباره برای آن‌ها هزینه کنید. در این بازی نیز هرگاه با کمبود پول مواجه شدید که قاعدتا با توجه به این قسمت باید بشوید! می‌توانید به صورت واقعی هزینه کنید و دارایی خود را در بازی افزایش دهید.

 گرافیک و صدا‌گذاری

Need for Speed Most Wanted3 - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

 گرافیک در جایگاه خوب و قابل‌ قبولی قرار دارد. افکت‌های خوبی در بازی اعمال شده است و برای اولین بار در این سری ماشین‌ها آسیب می‌بینند (هر چند که این آسیب‌ها محدود هستند اما همراه شدن همین تعداد اندک خسارت وارده به ماشین با افکت‌های جالب تقریبا راضی کننده است). گاراژ شما نیز در این بازی تقریبا کامل است و حدود 35 نوع ماشین مختلف به دقت مدل سازی شده‌اند. موسیقی بازی نیز خوب کار شده و آهنگ‌های License شده زیادی در بازی وجود دارد که لذت مسابقات را برای شما دو چندان می‌کند.

 بازی واقعا لذت بخش است به شرطی که بی‌خیال ایرادات

Need for Speed Most Wanted - برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد
برسی بازی ند فور اسپید ماست وانتتد

آن شوید! گیم‌پلی لذت بخش، گرافیک و جلوه‌های بصری قابل قبول، مسابقات هیجان انگیز و گاراژ نسبتا تکمیل شما را راضی نگه می‌دارد. البته صرفا اگر به جنبه سرگرمی به این بازی نگاه کنیم، شاید نتوان آن را بهتر و قدرتمندتر از Asphalt 7 دید، اما به هر حال اگر علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ هستید، حتما باید این بازی را تجربه کنید.

 برای دانلود می تونید به سایت اسان دانلود مراجعه کنید یا ان را به صورت پستی از ما خریداری کنید.

 لینک دانلود از سایت اسان دانلود     http://mihandownload.com/2012/11/Need-for-Speed-Most-Wanted-2012.php

لینک خرید پستی از سایت دانشنامه تی تیل

2/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *