آخرین خبرها

ترفندهایی برای Gchat

اگر شما هم یکی از ۴۲۵ میلیون نفری هستید که از ایمیل کمپانیگوگل یعنی Gmail استفاده می کنند پس ممکن است تا به حال تجربه استفاده ازنرم افزار Google Talk را نیز داشته باشید.

جی میل - ترفندهایی برای Gchat
ترفند جی میل

به گزارش سافت گذر به نقل ازفناوری اطلاعات ایران؛ نرم افزار Google Talk نرم افزار تخصصی گوگل برای چت کردن است. به طورخاص بسیاری از مردم از سرویس Google Talk هنگامی که در ایمیل خود هستنداستفاده می کنند و برای آن نام خاصی نیز پیدا کرده اند: Gchat.
اگر شما جزو کسانی هستید که مرتب از خدمات Gchat استفاده می کنند باید برخی نکات را بدانید تا تجربه استفاده از این سرویس برای شما شیرین تر از قبل باشد.در اینجا ما برای شما مجموعه ای از این ترفندها را جمع آوری کرده ایم که به شما مسلما در انجام چت کمک فراوانی می کند از جمله آنها می توان به:

هک کردن عکس و شکلک های مخفی اشاره کرد.اولین نکته اختصاص دادن یک تصویر به مخاطبین می باشد. اگر مخاطبین شمااز کاربران جی میل باشند عکس و مشخصات آنها به صورت خودکار ارسال می شوداما به هر حال شما می توانید نحوه نمایش آنها را به دلخواه تغییر دهید. 

اینکار را با رفتن به Contact و انتخاب گزینه Change picture انجام دهید

.تصاویر مخاطبین در پنجره چت: شما می توانید تصویر دوستان خود را درپنجره چت مشاهده کنید. برای این کار دستور زیر را دنبال کنید. Settings> Labs > Pictures in Chat.

ربات مترجم: شما برای این کار باید گزینه Bots را به پروفایل مخاطبین خود اضافه کنید تا از مزایای ترجمه آسان و سریع بهره مند شوید.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *