آخرین خبرها

خرید اینترنتی آثار موریس ژار

موریس ژار از موسیقیدان برجسته کشور فرانسه  و آهنگساز فیلم محمد رسول الله می باشد . در این مطلب آلبومهای موسیقیایی موریس ژار – maurice jarre – را برای همه علاقمندان به موسیقی قرار داده ایم . علاقمندان به موسیقیهای بیکلام بلاخص طرفداران موریس ژار را به داشتن این محصول ارزنده دعوت میکنیم .

Maurice Jarre - خرید اینترنتی آثار موریس ژار
Maurice Jarre

موریس ژار آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر فرانسوی بود که در سال ۱۹۵۲ نخستین موسیقی فیلم را برای ژرژ فرانجی برای فیلم کوتاه «هتل معلولان» ساخت.

او به‌عنوان یکی از آهنگسازان مشهور هالیوود شناخته می‌شود که بیش از صد و پنجاه موسیقی فیلم برای کارگردانان مشهوری مانند جان فرانکنهایمر، آلفرد هیچکاک، جان هیوستون، لوچینو ویسکونتی و پیتر ویر ساخته است.

زار - خرید اینترنتی آثار موریس ژار
موریس زار

اگرچه او برای چندین کنسرت آهنگ ساخته‌است ولی شهرت بیشتر او بخاطر موسیقی فیلم‌های موفقی چون لورنس عربستان (۱۹۶۲)، دکتر ژیواگو (۱۹۶۵)، گذری به هند (۱۹۸۴) می‌باشد، که هر سه برنده جایزه اسکار شده‌اند.

از دیگر آثار مشهور او موسیقی فیلمهای محمد رسول‌الله و عمر مختار می‌باشند.

.jpg - خرید اینترنتی آثار موریس ژار
ژار

وی پدر ژان میشل ژار آهنگساز معروف سبک الکترونیک است.

وی در سال ۲۰۰۶ و در پنجاهمین سال فعالیت خود کنسرتی را با پسر خود ژان میشل ژار در شهر مادری خود لیون فرانسه برگزار کرد و در آن مشهورترین آهنگ‌های خود را نواخت.

ژار در ۲۹ مارس سال ۲۰۰۹ بر اثر بیماری سرطان در لس آنجلس درگذشت.

نگاهی کوتاه به فیلم محمد رسول الله :

پیام، یا محمد رسول‌الله (۱۹۷۶) فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی عقاد بود که داستان زندگی پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله، را از چهل سالگی تا مرگ و در واقع داستان دوران صدر اسلام را تصویر می‌کند.

بازیگران این فیلم از جمله آنتونی کوئین و ایرنه پاپاس از مطرح‌ترین بازیگران هالیوودی زمان خود هستند. فیلم نگاهی کاملاً مثبت به اسلام دارد و به تایید انجمن اسلامی عربستان، دانشگاه اسلامی الازهر، انجمن شیعیان لبنان و دیگر مراجع شیعه و سنی رسیده‌است و در جمهوری اسلامی ایران نیز مورد قبول است و تقریباً هر سال در زادروز پیامبر اسلام از شبکه‌های رسمی این کشور پخش می‌شود.

پستی - خرید اینترنتی آثار موریس ژار

این مجموعه ارزشمند شامل 1 DVD از آثار موریس ژار بصورت اورجینال می باشد .

آلبومهای موریس ژار ( maurice jarre ):

Maurice Jarre – Doctor Zhivago (1965

Maurice Jarre – Lawrence Of Arabia

Maurice Jarre – Lion of the Desert

Maurice Jarre – The Message

دانلود قطعه ای از این مجموعه به نام Entry to Mecca لحظه ورود حضرت محمد (ص) به مکه 

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *