آخرین خبرها

خرید اینترنتی بازی Batman Arkham Asylum برای کامپیوتر

سالهاست که بتمن را در کتاب های کامیک، پوسترها، مجله ها، صفحه سینما و تلوزیون و در گیمهای ویدیویی می بینیم. این شخصیت مرموز و موفق با قدرتهای خفاشی خود بازگشته تا به ما نشان دهد یک ایده خوب هرگز کهنه نمی شود. ایده ای که تقریبا صد ساله شده است اما همچنان هیجان انگیز و تازه است.

Batman Arkham Trilogy bundle - خرید اینترنتی بازی Batman Arkham Asylum برای کامپیوتر

بتمن اینبار با گرافیکی قوی به کنسول های خانگی ایکس باکس 360 و PS3 , pc , آمده است و می خواهد نفس را در سینه گیمرها حبس کند. در بازی بتمن: تیمارستان آرخامBATMAN: ARKHAM ASYLUM شما با شخصیتهای شیطانی قدیمی و جدید که قصد نابود کردن شهر گوتام را دارند روبه رو می شوید که در رأس آنها JOKER دشمن قدیمی و همیشگی بتمن قرار دارد. شما نیز با قابلیت ها و ویژگی های جدید و قدیمی باید با او مقابله کنید. یکی از ویژگی های جالب بتمن این است که می تواند دشمنان را از پشت دیوارها ببیند و یا شما هنگام پرتاب اسلحه بتمن به سوی دشمنان می توانید با دوربین دنبال اسلحه مخصوص بتمن بروید و مسیر آنرا تغییر دهید تا مطمئن شوید به جایی که می خواهید اصابت می کند. بد نیست بدانید که این بازی برگرفته از هیچ یک از داستان های گذشته بتمن نبوده و شرکت EIDOS اجازه دارد تا داستانهای بتمن خود را با ابتکارات خود داشته باشد. بنا بر این اگر فکر می کنید که با تهیه کتاب کامیک یا گرفتن فیلم یا کارتون BATMAN: ARKHAM ASYLUM از داستان آن مطلع می شوید و نیازی نیست که حتما بازی آن را انجام دهید سخت در اشتباهید.

batman arkham asylum 1 - خرید اینترنتی بازی Batman Arkham Asylum برای کامپیوتر

جهت خرید بازی بتمن بر روی لینک خرید کلیک کنید قیمت و زمان ارسال با توجه به استان محل سکونت به شما نمایش داده خواهد شد

سیستم مورد نیاز

CPU: Intel Pentium 4 3GHz or AMD Athlon 64 3500+
RAM: 1GB for Windows XP/2GB for Windows Vista
VGA: nVidia 6600 or ATI 1300
DX: DirectX 9.0c
OS: Microsoft Windows  XP or Vista
HDD: 9GB free disk space

پستی - خرید اینترنتی بازی Batman Arkham Asylum برای کامپیوتر

4/5 - (3 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

3 نظر

  1. این بازی ویندوز 8.1 می خوره

  2. این بازی ویندوز ۸٫۱ می خوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *