آخرین خبرها

زندگینامه لودویکو اناودی

زندگینامه لودویکو اناودی »» لودویکو اناودی (به ایتالیایی: Ludovico Einaudi)، (زادهٔ ۱۹۵۵ ۲۳ نوامبر در تورین، ناحیه‌ای در شمال‌غربی ایتالیا) آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیایی است. مادر وی نقش مهمی برای او در یادگیری پیانو در دوران کودکی وی ایفا کرده است.

لودویکو اناودی - زندگینامه لودویکو اناودی

بعد از یادگیری موسیقی در کنسرواتوار میلان، موفق به کسب مدرک در سال ۱۹۸۲ شد. در همان سال، او با لوچانو بریو تحصیل کرد و موفق به کسب بورس تحصیلی در جشنواره موسیقی تنگلوود شد.

دوران پس از تحصیلات بیوگرافی لودویکو اناودی

پس از تحصیل در کنسرواتوار میلان، و درنهایت با بریو، چندین سال را صرف آهنگسازی در فرم‌های سنتی کردند. در اواسط ۱۹۸۰ او شروع به جستجو و بیان شخصی بیشتر در یک سری از آثار برای رقص، چندرسانه‌ای و بعد از آن برای پیانو کرد.

فضای موسیقی بیوگرافی لودویکو اناودی

فضای موسیقی او، فکری و اغلب درون‌گرا، نقاشی در مینیمالیسم، موسیقی جهان و پاپ معاصر است. آثار ساخته شدهٔ او تأثیر قابل توجهی در فیلم جهان با ۴ جایزه بین‌المللی به نام او ایفا کرده است. پدر او جولیو اناودی، ناشر، و پدربزرگ او، لوئیجی، رئیس‌جمهور ایتالیا بین سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۵ بود. او در حال حاضر در تاکستانی در منطقه ایتالیایی پی‌دی‌مونت (ناحیه‌ای در شمال غربی ایتالیا) زندگی می‌کند.

کلمات جستجو شده : زندگی نامه لودویکو اناودی ، زندگی نامه Ludovico Einaudi ، بیوگرافی بزرگان موسیقی ، سرشناسان موسیقی ، نوازنده پیانو ، آهنگساز

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *