آخرین خبرها

زندگی نامه بهنام بانی – بیوگرافی بهنام بانی

زندگی نامه بهنام بانی ، بیوگرافی وی ، بهنام بانی متولد چه شهری است ،بهنام بانی خوانندگی را از چه تاریخی شروع کرد ، لیست آلبوم های بهنام بانی ، و یکسری از این سوالات را که دوست داران بهنام بانی به دنبال پاسخ آن هستند را در این مقاله از سایت دانشنامه ایرانی تی تیل مطالعه خواهید کرد.

تولد بهنام بانی - زندگی نامه بهنام بانی - بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ – دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند.

نامه بهنام بانی - زندگی نامه بهنام بانی - بیوگرافی بهنام بانی
شروع فعالیت بهنام بانی

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد اساتید موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت. بهنام بانی در ادامه از سن ۱۹ سالگی از سال ۱۳۸۵ همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. وی در مرداد ماه ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.

بانی - زندگی نامه بهنام بانی - بیوگرافی بهنام بانیکنسرت‌های بهنام بانی

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. پس از تهران به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، متل قو، چالوس، رشت و ساری کنسرت برگزار گردید که در تمام کنسرت‌ها آهنگ‌های علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

بهنام بانی - زندگی نامه بهنام بانی - بیوگرافی بهنام بانی

لیست آلبوم‌های بهنام بانی

عاشقم کرده (۱۳۹۶)
تک آهنگ‌ها
توقع ندارم
وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)
چه بخوای چه نخوای
اخماتو وا کن
بسمه
همه دنیام
چی بگم؟
عاشقم کرده
من یه دیوونم
علاقه خاص
زندگیمون قصه نبود
زیبای بی همتا
مرز دیونگی
بیخیال
بیا اینجا
فصل عاشقی
ای کاش

4.9/5 - (8 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

2 نظر

  1. تو کیش کنسرتش منم بودم عالی بود کارش حرف نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *