آخرین خبرها

معرفی بازی PES 2015 .

 اول از همه پیشنهاد میدهم  اگر به این بازی علاقه زیادی  دارید . روی لبتاب یا کامپیوترتان نصب نکنید زیرا  این بازی   عمر کامپیوتر یا لبتاب شما را کم میکند .اگر امکان دارد این بازی را روی XBOX یا PS4 بازی  کنید ….
حداقل سيستم موردنياز:
• Windows 7 SP1 / Vista SP2
• Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz (AMD Athlon II X2 240 or equivalent processor)
• ۱GB RAM
• Nvidia GeForce 7800/ATI Radeon X1300/Intel HD Graphics 2000
• DirectX 9.0c video card with 512MB
• ۸GB HDD spac4 - معرفی بازی PES 2015 .
آخرين تغيير اساسي كه در اين بازي صورت گرفته است در هنگام پا به توپ شدن بازيكنان مشهود خواهد بود. كونامي توضيح مي‌دهد: “آخرين المان كليدي كه به طور كامل بر آن تجديد نظر شده است، ميزان كنترل بازيكن بر توپ است. جاي‌گيري ممكن است يكي از فاكتورهاي حياتي براي بازي باشد، اما قابليت دريبل زني و حمل توپ در فضا براي فرار از دست مدافعان در PES 2015 بهبود بسيار قابل توجهي داشته و همين امر باعث مي‌شود كه بازي‌كننده خود را كاملا حاضر در بازي احساس كند.”
به جز شوت زني، اين قابليت كنترل در لحظه‌ي بازي است كه فرصت‌هاي “واكنش بسيار سريع (رعدآسا)” را به بازيكنان مي‌دهد تا از هم‌تيمي‌هاي خود حمايت لازم را به عمل آورند. همچنين بهبودهاي به عمل آمده در هوش مصنوعي بازي باعث مي‌شود تا هم‌تيمي‌هاي شما در فضا حركت كنند و موقعيت‌هاي خوبي براي خود بسازند؛ حتي در زمان‌هايي كه در تصوير ديده نمي‌شوند. همچنين “همكاري در بازي اين بار با طيف گسترده‌اي از سرعت حركت شكل مي‌گيرد. از آرام راه رفتن تا دويدن سريع، بسته به موقعيت، بازيكن متوجه مي‌شود كه بايد چه رفتاري نشان دهد”.
از نظر گرافيكي، انجين FOX كه محصولي از Kojima Production است اين امكان را به كونامي داده تا چهره‌ي بازيكنان را هرچه بيشتر به واقعيت شبيه كند. بيش از 1000 بازيكن در اين بازي ساخته شده‌اند. طبق گفته‌هاي اين شركت بازي‌سازي، “هر يك از آن‌ها استيل خاص خود را دارا بوده و اين بر بازي تاثير مي‌گذارد.”
همچنين انيميشن‌هاي تماشاگران نيز بهبود يافته است. از جمله تغييرات در اين قسمت اضافه شدن عكس العمل‌هاي مقطعي در بازي است كه كاملا بر روند بازي تاثير دارد. نورپردازي كه در استاديوم‌ها انجام شده است با شرايط محيطي تغيير مي‌كند و بيش از هر چيز به زمان روز وابسته است.
PES ID در اين بازي نيز وجود خواهد داشت، و كونامي در اين رابطه توضيح مي‌دهد كه: “تيم‌ها همان‌گونه كه در واقعيت با هم بازي مي‌كنند در اين بخش رو در روي يكديگر قرار خواهند گرفت. همچنين، ستاره‌هاي اين تيم‌ها به صورتي در چارچوب تيمي خود قرار مي‌گيرند كه در واقعيت اين كار انجام مي‌شود و اين در حالي است كه هر يك از آن‌ها قابليت‌هايي دارد كه در واقعيت نيز به همين صورت است. تيم‌هاي بزرگ دنيا نه تنها كاملا منطبق بر واقعيت رفتار مي‌كنند، بلكه در دفاع و حمله نيز درست شبيه به واقعيت عمل خواهند كرد.”
1/5 - (2 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی امید شکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *