هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی » در این مقاله قصد داریم هتلی بی نظیر را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ است.مطالب مرتبط با این موضوع :امکانات هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,هتل در سن پترزبورگ,هتل های روسیه,هتل های پنج ستاره روسیه,هتل پنج ستاره در سن پترزبورگ,درباره هتل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,شماره تلفن هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,ایمیل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,

2 - هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی Solo Sokos Hotel Vasilievsky

جاذبه های گردشگری  برگزاری مراسم ازدواج ،  امکانات رفاهی و … پس با ما همراه باشید.

امکانات هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی

  • امکانات هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی
  • حمام
  • دمپایی در کلیه اتاق ها
  • کتری ، قهوه و چای ساز
  • تمامی اتاق ها دارای تلویزیون با صفحه نمایش تخت هستند
  • امکان پخش کانال های ماهواره ای در تلویزیون ها
  • دارای  30 اتاق و سالن کنفرانسی با ظرفیت های مختلف5- 10 – 24 – 60 و 130 نفره و بیشتر
  • دارای سالن مخصوص برگزاری مجالس عروسی و مراسمات خاص
  • لپ تاپ ،  میکروفن ،  روشنایی طبیعی ،  ویدئو پروژکتور ،  دستگاه پخش صدا ،  ویدئو کنفرانس ،  تلویزیون در کلیه سالن ها و اتاق های کنفرانس و برگزاری جلسات هتل موجود است
  • اینترنت وای فای رایگان
  • فضای کار مناسب
  • اتو در کلیه اتاق ها وجود دارد
  • پخش کننده آهنگ

Solo Sokos Hotel Vasilievsky - هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی Solo Sokos Hotel Vasilievsky

شماره تلفن هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی:

+7 812 335 2290

ایمیل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی

:reservations@shotels.ru

آدرس: V.o. 8 Liniya 11-13 – 190034, St. Petersburg

 

درباره هتل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی

درباره هتل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی » هتلی 5 ستاره  که در 6.5 کیلومتری ایستگاه قطار و در 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی قرار دارد. ساختمان آن متعلق به قرن نوزدهم میلادی است. هتل Solo Sokos Vasilievsky اولین هتل گالری سنت پترزبورگ است که در جزیره  Vasilievskyو در نزدیکی رودخانه نوا و پل معروف Blagoveshchensky قرار دارد. طراحی بسیار زیبا – تخت خواب هایی نرم و موقعیت مکانی مناسب از جمله ویژگی های این هتل است که باعث می شود به مسافران همیشه به این مکان سر بزنند و در آن اقامت داشته باشند. این مکان تنها یک هتل نیست بلکه به عنوان نمایشگاه نیز استفاده می شود و هرساله میزبان هنرمندان زیادی می باشد.

سولو سوکوزواسیلوفسکی - هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی Solo Sokos Hotel Vasilievsky

نام Solo Sokos به این دلیل بر روی هتل  Vasilievsky گذاشته شده که نشان دهنده خانه فرهنگ و هنر بودن و نمادی از هتل گالری بودن است. شما به راحتی میتوانید با اقامت در این هتل به بهترین سالن های تئاتر ،  اپرا و باله ،  جالب ترین نمایشگاه ها دسترسی داشته باشید و با خیالی آسوده کل سنت پترزبورگ را بگردید.

اتاق های هتل دارای طراحی داخلی بسیار زیبایی هستند و شما میتوانید لحظات خوشی را در آنجا سپری کنید. اتاق های دونفره 25 متری ،  30 متری و 40 متری  با دوتخت مجزا ،  دمپایی های نرم به همراه سرو چای ،  قهوه و شکلات داغ در اتاق ها که در هوای سرد زمستان به شما گرمی می بخشد. همچنین شما میتوانید از اینترنت پرسرعت وای فای نیز در اتاق ها و سراسر هتل استفاده کنید. امکان افزودن یک تخت اضافه نیز در اتاق وجود دارد. اتاق های 40 متری دارای استایلی بسیار شیک هستند و زیر شیروانی قرار دارند این اتاق مخصوص کسانی است که به دنبال آرامش هستند چرا که حس آرامش عجیبی به شما می دهد.

سولو سوکوزواسیلوفسکی Solo Sokos Hotel Vasilievsky - هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی Solo Sokos Hotel Vasilievsky

اتاق های هتل بسیار بزرگ هستند و طراحی فوق العاده زیبا و مدرنی به سبک روسی دارد. علاوه بر اتاق های دو نفره اتاق های تک نفره نیز وجود دارد. اگر با خانواده سفر میکنید سوئیت های 50 متری هتل گزینه مناسبی است و میتوانید تعطیلات فراموش نشدنی را در اطراف شهر افسانه ای سنت پترزبورگ بگذارنید. سوئیت دارای 3 نوع بالش ،  حمام گرم ،  دمپایی و حوله ،  یخچال و انواع وسایل رفاهی است در صورت لزوم نیز میتوانید یک تخت اضافی سفارش دهید.

ازدواج شما جشنی فراموش نشدنی و تکرار نشدنی است اگر شما هم به دنبال برگزاری مراسم ازدواج و عروسی خاص و باشکوه هستید این هتل یکی از بهترین گزینه هاست. از جمله موارد فوق العاده تاثیر گذار در روز عروسی می توان به هماهنگ بودن کلیه پرسنل ،  دیزاین سالن و هزینه برگزاری مراسم اشاره نمود که هتل در نوع خود امکانات متنوعی را در اختیارتان می گذارد و علاوه بر آن شما را قبل از برگزاری مناسب راهنمایی کرده و برایتان برنامه ریزی میکند.

کلمات جستجو شده :

امکانات هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,هتل در سن پترزبورگ,هتل های روسیه,هتل های پنج ستاره روسیه,هتل پنج ستاره در سن پترزبورگ,درباره هتل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,شماره تلفن هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,ایمیل هتل سولو سوکوزواسیلوفسکی,

منبع : کی سفر