آخرین خبرها

کاخ دا پنا در پرتغال – معرفی کاخ پنا

کاخ پنا در پرتغال – معرفی کاخ پنا : کاخ ملی دا پنا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پرتغال است که نمونه ای از معماری قرن 19 و سبک رمانتیسم است. ترکیب رنگ بندی خاص این کاخ در تضاد با رنگ سبز و باشکوه جنگل مقابلش نمایی زیبا و منحصربه فرد به وجود آورده است.

داخل قصر نیز به همان اندازه جذاب به نظر میرسد و در حال بازسازی برای منعکس کردن دکور 1910،زمانی که اشراف پرتغالی برزیل برای فرار از انقلاب به آنجا روی آوردند.

سرزمین پارک جنگلی که کاخ را احاطه کرده در ادامه طراحی رمانتیسیسم کاخ با مسیرهای پنهان و نقاط نمایشی خیره کننده می باشد.

این کاخ توسط شخصی به نام  Ferdinand August Franz Anton  از اتریش که با خانواده سلطنتی پرتغالی ازدواج کرد و به شاه فردیناند دوم تبدیل شد راه اندازی شد.

کاخ دا پنا در پرتغال – معرفی کاخ داپنا

شاه فردیناند دوم بسیاری از زندگی خود را در این قصر با همسر دومش به نام Elise Hensler گذراند.

در سال 1995 این کاخ و چشم انداز فرهنگی سینترا به عنوان میراث جهانی در یونسکو به عنوان یک ساختمانی به سبک رمانتیسم قرن 19 به ثبت رسید .

معرفی کاخ داپنا

کاخ دا پنا یک مجموعه ی زرق و برق دار فوق العاده زیبا در شهر سینترا است که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و در طول ماه های تابستان شلوغ تر از ماه های دیگر سال می شود.

هزینه ورود به کاخ پنا برابر با 14یورو برای بزرگسالان و برای کودکان 12.50 یورو می باشد که برخی از بازدیدکنندگان  در مورد قیمت بلیط شکایت  داشتند که سازمان مسئول کاخ سینترا اعلام کرده که تمام درآمد این آثار تاریخی برای خود منطقه هزینه شده است و در طول 10 سال گذشته بهبود قابل توجه ای در امکانات ،بازسازی،تعمیر و نگه داری آن انجام شده است.

pena palace sintra 2 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

873816 235 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

873814 373 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

873811 968 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

873810 125 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

873809 949 - کاخ دا پنا در پرتغال - معرفی کاخ پنا

 

منبع : کاخ دا پنا در پرتغال – معرفی کاخ پنا

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *