آخرین خبرها

کاهش رتبه سایت در گوگل

کاهش رتبه سایت در گوگل » در این نوشته از دانشنامه تی تیل قصد داریم آموزش دهیم که چگونه رتبه سایت را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کاهش دهید، وارد لیست سیاه (Black List) سازید و در نهایت اسپم کنید، همچنان لیستی از اشتباهات رایج سئو را منتشر کنیم که مخالف الگوریتم های پاندا و پنگون گوگل میباشد، در صورتی که شما موارد ذیل را انجام میدهد، با کاهش بازدید و از دست رفتن رتبه سایت خود مواجه خواهید شد.

کاهش رتبه سایت در گوگل

رتبه سایت در گوگل - کاهش رتبه سایت در گوگل
کاهش رتبه سایت در گوگل

  اشتباهات رایج بهینه سازی سایت (سئو)

 ۱ – سایت خود را در مورد موضوع خاص به روز رسانی کنید یعنی به بیان دیگر برای سایت خود دسته بندی های مناسب ایجاد کنید . سایت هایی که بدون دسته بندی مناسب فعالیت خود را ادامه می دهند بسیار زود نابود خواهند شد.

 ۲ – از عنوان سایت در برچسب ها استفاده نکنید . اگر عنوان سایت را در برچسب استفاده کنید و سایت شما اجازه ایندکس کردن برچسب ها را به گوگل داده باشد دو نام مشابه در سایت شما به وجود خواهد امد . پس هیچ گاه از عنوان مطالب در برچسب ها استفاده نکنید.

 ۳ – ساخت سایت با فلش یکی از اشتباهات رایج از نظر سئو می باشد . اگر سایتی را با فلش ساخته باشید نباید توقع داشته باشید که متور های جستجو گر مطالب داخل ان را بیابند پس سایت هایی را بسازید که در انها بیشتر از متن استفاده شده باشد نه فلش.

 ۴- از عکس به جای متن استفاده نکنید . در بعضی از سایت ها مشاهده شده است که به جای استفاده از متن از تصاویری که متن در روی ان نوشته شده است استفاده می کنند . که این کار اشتباه خواهد بود . این را بدانید که متن نوشته شده در روی عکس از نظر متور های جستجو قابل شناسایی نیست.

 ۵ – از پیوند های یکتای مناسب استفاده کنید . مثلا نام مطلب و پیوند های کوتاه پیوند یکتایی از نظر گوگل مناسب است که از نظر بازدید کنندگان مناسب باشد.

 ۶ – عدم استفاده از تگ های h1  تا h6  ;  هر صفحه اینترنتی می بایست حتما دارای تگ اچ یک باشد .و تگ اچ 2 نیز بسیار مفید است.

 ۷ – عدم به روز رسانی سایت باعث از بین رفتن رتبه سایت خواهد شد . سعی کنید ماهیانه سایت خود را به روز رسانی کنید.

 ۸ – عدم لینک دادن به سایت های دیگر : لینک دادن به سایت های دیگر نه تنها از رتبه شما کاهش نخواهد داد بلکه رتبهع شما را نیز بهتر خواهد کرد پس از لینک دادن به سایت های دیگر نترسید.

 ۱۰ – حتما از نقشه سایت برای سایت خود استفاده کنید نقشه سایت یکی از مهمترین اجزای یک سایت خواهد بود

 ۱۱ – نوشتن مطالب جدید از بهترین راههای افزایش بازدید سایت و سئو شدن مطالب می باشد پس به تولید محتوا برای سایت خود اقدام کنید.

 آموزش اسپم کردن سایت و کاهش رتبه سایت در گوگل

 اگر دوست دارید الگوریتمهای موتورهای جستجو بر روی سایت شما تاثیر منفی نگذارد، رتبه سایت شما کاهش نیابد و اسپم نشوید موارد ذیل را انجام ندهید !

  • کپی کردن مطالب سایت ها و وبلاگ ها و قرار ندادن لینک انها به عنوان منبع.
  • بدست اورد لینک فراوان برای سایت از هر طریقی
  • ایجاد کردن مطالب تکراری در سایت
  • بهینه سازی بیش از حد سایت برای متور های جستجو
  • سایت غیر طبیعی ایجاد کردن
  • استفاده بیش از حد از متا کیورد ها
  • نوشتن مطالب کوتاه
  • از سایت های اشتراکی که اکثر سایت انها اسپم هستند استفاده کنید.

گرد آورنده : دانشنامه تی تیل

منبع : alvandblog.com

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *