آخرین خبرها

کسب در امد از طریق موسیقی

کسب در امد از طریق موسیقی

روش کسب درامد در اینترنت از طریق نت موسیقی

یکی از روش هایی که با داشتن علم موسیقی می توانید از ان به کسب در امد بپردازی فروش نت های موسیقی از طریق اینترنت می باشد ولی برای فروش نت موسیقی چگونه باید اقدام کنید و روششهای کسب در امد در اینترنت از طریق فروش نت موسیقی چگونه است . این موارد را در این مقاله به شما خواهیم اموخت .

برای فروش نت موسیقی اولین راهی که می توانید انجام دهید استفاده از درگاههای بانکی واسط برای فروش نت موسیقی می باشد که به این روش نمی توان اطمینان داشت . اگر بخواهید درگاه مستقیم بانکی داشته باشید بایستی مجوز های لازم را از هفت خوان رستم تهیه کنید که کار بسیار دشوار و طاقت فرساییست .

music sheet 300x168 - کسب در امد از طریق موسیقی

پیشنهاد من  به شما برای فروش نت موسیقی و اثار خود از طریق اینترنت  سایت نت دونی است در این ساعت به محض اینکه نت شما مورد تایید قرار بگیرد توسط هزاران بازاریاب در سطح اینترنت پخش شده و درامد قابل توجهی نصیب شما خواهد شد .

در فروش نت از این طریق چند نکته را بایستی مد نظر داشته باشید

1 نت های تکراری در سایت ثبت نکنید زیرا یا تایید نمی شوند یا فروش خوبی نخواهند داشت .

نت هایی را در سایت ثبت کنید که در اینترنت وجود ندارد و با کیفیت باشد

این دو مورد می تواند در امد خوبی را نصیب شما کند .

مراحل فروش نت موسیقی در سیستم خرید و فروش نت انلاین :

برای شروع به صفحه ثبت نام وارد شده ,  و در سایت عضو شوید . عضویت

پس از عضویت در سایت از منوهای بالای سایت گزینه نت و سپس , ثبت نت را کلیک کنید.

در صفحه ثبت نت گزینه های خواسته شده را وارد کرده و بر روی افزودن کلیک کنید تا نت مورد نظر شما در سیستم ثبت شود .

پس از ثبت نت توسط شما , سایت نت دونی اقدام به بررسی نت مورد نظر نموده و  درصورت صحیح وارد شدن اطلاعات نت آن را تایید خواهند کرد. پس از تایید نت توسط  سایت  , نت موسیقی شما در سایت نمایش داده خواهد شد .

تایید نت ها توسط سایت در کمتر از 24 ساعت صورت خواهد گرفت . و اگر نت مورد نظر مشکلی داشته باشد توسط اوپراتور نت شما به حالت تعلیق در امده و شما مجدد بایستی نت را ویرایش کنید . توجه داشته باشید پس از تایید نت توسط اوپراتور های سایت  امکان ویرایش نت توسط شما  وجود  نخواهد داشت پس در ثبت نت ها خود دقت کافی را داشته باشید .

پس از تایید نت , فروش شما آغاز می شود و پس از هر فروش مبلغ فروش نت در پنل کاربری شما ذخیره خواهد شد تا پس از درخواست واریز به حساب شما واریز شود .

سازها 300x94 - کسب در امد از طریق موسیقی

نحوه تصویه حساب :

جهت تصویه حساب بایستی از منو های بالا ی سایت گزینه “پنل کاربری”را انتخاب و  در صفحه حساب های من یک حساب بانکی را معرفی نمایید .

زمانی که قصد دریافت درآمد خود از سایت را دارید از منوهای بالای سایت گزینه ثبت درخواست واریز را انتخاب کنید . در این صفحه میزان اعتبار شما نمایش داده می شود  . که پس از انتخاب بانک مورد نظرتان و شماره حساب خود  بر روی افزودن کلیک کنید تا درخواست شما به دست سایت  برسد .

پس از ثبت درخواست توسط شما در کوتاه ترین زمان موجودی پنل کاربری شما به حساب بانکی شما منتقل خواهد شد .

مشاهده تعداد خرید و فروش نت :

برای مشاهده تعداد نت های فروخته شده  از گزینه “سفارشات” که بالای سایت قرار دارد  استفاده کنید. در این صفحه  نت های خریداری شده و فروخته شده توسط شما نمایش داده خواهد شد .

خرید نت توسط اعتبار پنل کاربری :

یکی دیگر از امکانات سایت خرید اعتباری نت توسط کاربران سایت می باشد این به این معنی است که اگر کاربری در پنل کاربری خود اعتباری از فروش نت های موسیقی کسب کرده باشد با استفاده از اعتبار به دست امده خود می تواند از نت های دیگر کاربران نیز استفاده نماید .

میزان مبلغ نت مورد نظر از حساب کاربر خریدار کم شده و به حساب کاربر فروشنده واریز خواهد شد .

درپایان اگر مشکل یا سوال خاصی در ارتباط با سایت داشتید می توانید از راههای ارتباطی زیر با سایت  ارتباط داشته باشید .

@s2vahid

09192143350

notkade[at]gmail.com

 کلمات جستجو شده برای این مطلب : کسب در امد از موسیقی  چگونه از موسیقی درامد کسب کنیم  روش های بازی شطرنج  سایت نت دونی  اموزش فروش نت  روش خرید نت موسیقی  نت های موسیقی را بفروشیم

منبع : دانشنامه تی تیل – فروش نت موسیقی

5/5 - (2 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

یک نظر

  1. ممنون از شما دوست عزیزقیمت نتها چجوری لحاظ میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *