آخرین خبرها

آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

امروز قصد دارم روشی رو براتون توضیح بدم که به سادگی می تونید به کسب درآمد بپردازید.

در این روش نیاز به هیچ تخصصی ندارید و حتی نیاز نیست زمان زیادی را برای کار کردن صرف کنید.

درآمد از اینترنت 2 - آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

 

شروع کسب درآمد

نحوه تبدیل درآمد کسب شده به ریال

 

 

شما در این روش می توانید مقداری از سیستم سخت افزار خودتونو با کمپانی های بزرگ بازی سازی به اشتراک بگذارید .

 

اما چطور می تونید این کار را انجام بدید و به کسب در آمد بپردازید یا اینکه چطور می تونید درآمد کسب کرده را دریافت کنید مواردی هستن که به شما توضیح خواهیم داد .

شروع کسب درآمد

شروع کسب در آمد به این شکل است که ابتدا وارد   این لینک    شوید و مانند تصویر زیر بر روی دکمه دانلود کلیک کنید تا مرورگر مخصوص اشتراک گذاری قطعات سخت افزاری کامپیوتر شخصی شما در اختیارتان قرار بگیرد .

درآمد از اینترنت e1538943456695 - آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

تبریک میگم شما به همین سادگی توانستید مراحل ابتدایی کسب در آمد از اینترنت به وسیله اشتراک گذاری قطعات سخت افزاری فرار بگیرید.

خُب حالا نرم افزار را دریافت کرده اید تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از این نرم افزار به جای مرورگر فعلی خودتون هستش.

اگر از کروم استفاده می کنید یا از فایرفاکس یا هر مرورگر دیگری از این مرورگر ها چشم پوشی کنید و از این نرم افزاری که دانلود کردید استفاده کنید .

هرچقدر بیشتر استفاده کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد . مهم نیست چه کاری انجام می دهید مهم این است که شما قطعات بیکار سیستم کامپیوتر خود را در اختیار کمپانی های ابر قدرت بازی سازی و نرم افزاری قرار داده اید و آنها به کمک میلیون ها نفر به این شکل به قدرت پردازندگی بالا دست یافته اند و بابت این امر مبلغی را به کاربران خود که بنده و شما و میلیون ها نفر دیگر باشیم پرداخت می کنند .

مورد دیگری که باید مد نظر داشته باشید اینکه که بعد از باز کردن نرم افزار حتما وارد حساب کاربری جیمیل خودتون  بشید تا درآمد های کسب شده به حساب جی میل شما واریز شود .

نحوه تبدیل درآمد کسب شده به ریال

درآمد کسب شده شما به بیت کویین می باشد بیت کویین یک نوع ارز دیجیتال است که جدیدا ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود .هر بیت کویین برابر با چندین دلار می باشد که روزانه با توجه به نوسانات نرخ ارز کاهش یا افزارش پیدا می کند . برای تبدیل بیت کویین به ریار و واریز به حساب بانکی شما به سادگی می توانید از صرافی های آنلاین برای این کار کمک بگیرید که بصورت اینترنتی مبلغ کسب شده شما را به حسابتان واریز خواهند کرد. برای مشاوره تیم صرافی آنلاین ما از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید

ویدئوی زیر را تا انتها مشاهده کنید

لینک دانلود این نرم افزار

4.8/5 - (21 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

یک نظر

  1. سلام ببخشید این وب سایت امن هست؟؟؟ مطمئن باشه دردسر برام درست نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *