آخرین خبرها

بازی فرکرای 4 – معرفی باز ی Far Cry 4

معرفی بازی Far Cry 4 : قدم بگذارید به یک سرزمین وسیع و ناشناخته!!!در سری چهارم فار کرای , یکبار دیگربا یک سرزمین پهن آور و ناشناخته روبرو میشوید.در بازی فارکرای4 شما در یک منطقه به نام kyrat هستید که یک منطقه وسیع در هیمالیا است. که توسط یک رژیم مستبد که خود پادشاه ان منطقه را تعیین کرده اداره میشود. بازی فارکرای 4  شامل تعداد بسیار زیادی سلاح , وسایل نقلیه و حیوانات است.فارکرای4 از همه نظر از نسخه های قبلی خود گسترده تر است.هم از لحاظ وسعت منطقه و هم از نظر ایتم ها و مراحل.

در فار کرای 4 مانند نسخه های قبل شما میتوانید از پوست حیوانات استفاده کنید و برای خود وسایل مفید درست کنید.همچنین شما مانند نسخه قبلی میتوانید پاسگاهای مختلف را تصرف کنید و از آنها استفاده کنید. همه چیز در این بازی ممکن است. نبرد های جالب به سختی  پیش روی شما است.ممکن است از آسمان مانند باران  گلول های اتشین بر سرتان بریزد . همچنین حیوانات میتوانند بزرگترین متحد شما باشند با برعکس! بدترین خطری که شما را تهدید میکنند باشند!این بستگی به شما دارد که چگونه از موقعییت خود استفاده کنید.

این بازی توسط شرکت معروف Ubisoft در سبک Open World ساخته شده  است که شما در این بازی میتوانید علاوه بر ماموریت های مختلف به ماموریت های جانبی بپردازید و از مزایای انها استفاده کنید.

بازی فارکرای 4 همانند فارکرای3 یک شاهکار است و به جرئت میتوان گفت که  این بازی جزو بهترین بازیهای سبک شوتر است.برای دیدن جزییات بیشتر و همچنین تصاویری از این بازی زیبا  میتوانید به ادامه مطلب بروید.
علاقه مندان عزیز میتوانند برای  دانلود فارکرای4  بعد از انتشار به سایت بزرگ teeteel.ir مراجعه کنند.

تاریخ انتشار:November 20, 2014

برای سنین 18 به بالا

سبک : شوتر اول شخص

شرکت انتشاردهنده: ubisoft

شرکت توسعه دهنده: Ubisoft Montreal, Ubisoft Kiev

تصاویری از بازی:

4 - بازی فرکرای 4 - معرفی باز ی Far Cry 4

4 - بازی فرکرای 4 - معرفی باز ی Far Cry 4

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *