آخرین خبرها

ترفند های بسیار جالب ویندوز

ترفندهایی در ویندوز که هرگز از آنها نشنیده اید!

در این پست قصد داریم چند تا از ترفند های ویندوز که کمتر کسی با انها اشنایی دارد را معرفی کنیم.

جعبه سیاه ویندوز: این ابزار دقیقا یک جعبه سیاه است که البته به فرمان شما عمل میکند.

به عبارتی تمامی فعالیت های شما را در صورت لزوم ضبط میکند – حتی کلیک های صورت گرفته – تا در صورت نیاز مجددا به آن مراجعه کنید.

این ابزار به خصوص در زمانی که برای اولین بار و با راهنمایی یک متخصص در حال انجام یک امر خاص باشید که بعدا نیازمند تکرار آن هستید میتواند بسیار سودمند باشد: 

برای دسترسی به این ابزار برو روی منوی Start کلیک کنید و در قسمت جستجو عبارت psr را وارد نمایید و برنامه را اجرا کنید. برای ضبط اعمال بر روی دکمه Start Record کلیک نمایید.

 

pr83 capture2 - ترفند های بسیار جالب ویندوز

 

تکان دهید و Minimize کنید: غیر از کلیدهای میانبر یک راه جالب دیگر برای Minimize کردن پنجره ها وجود دارد.

به این ترتیب که در زمانی که میخواهید به جز یک پنجره باقی پنجره ها را Minimize کنید، کافی است پنجره مورد نظر را گرفته و برای چند بار تکان دهید! در این صورت مشاهده خواهید کرد که سایر پنجره ها به حالت Minimize در می آیند. به همین سادگی!

راهی متفاوت برای دسترسی به Task Manager:

اغلب کاربران از کلیدهای ترکیبی Alt + Ctrl + Del و یا راست کلیک بر روی نوار وظیفه برای دسترسی به Task Manager استفاده میکنند.

باز کردن این ابزار به این روش منجر به آن میشود که سیستم با کمی تاخیر و کندی آن را اجرا کند که دلایل تکنیکی پشت این قضیه وجود دارد. اما راه دیگر برای باز کردن این ابزار بدون کندی سیستم استفاده از کلیدهای Ctrl + Shift + Esc است.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *