آخرین خبرها

خرید اینترنتی آثار مهدی

موسیقی مهدی بسیار گسترده و تامل برانگیز و به طوری کلی چیزی است که بی شک از آن لذت خواهید برید. موسیقی های نوشته شده او توسط ارکستر فلارمونیک سوئیس اجرا شده است که ساز هایی همچون پیانو ، گیتار آکوستیک ، ویولن ، ویولن سل ، فلوت ، گیتار الکترونیک ، پرکاشین ، طبل تایکو ژاپنی در آن به کار رفته است.

124217345290 - خرید اینترنتی آثار مهدی
MEHAI INSTROMENTAL

مهدی یکی از هنرمندان بسیار با استعداد و خوش ذوق در زمینه موسیقی نیو ایج است و آثار او از محبوبیت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است. من بشخصه بارها و بارها برای بدست آوردن آرامش و قرار گرفتن در یک فضای آرام به آثار او رجوع کرده ام و بسیار موثر بوده است.

اگر به دنبال آرام کردن ذهن خود هستید ؟ اگر دچار تنشهای روحی و هیجانهای مضر هستید ؟  اگر برای رستوران , کافی شاپ , یا محیطهای دیگر به دنبال موسیقی آرامش بخش و زیبا می گردید ما این محصول بسیار شنیدنی را به شما پیشنهاد می کنیم . مجموعه ای از موسیقی های بی کلام مهدی

این محصول شامل تمامی آثار هنرمند و آهنگساز ایرانی با نام مهدی می باشد.

مهدی به عنوان نوازنده و آهنگساز یکی از بهترین موسیقی دانان زمان ما است.آثار او گام جدیدی در جایگزینی برای جهان از موسیقی های بدون کلام است. ریتم های معاصر، عملکردهای متنوع غنی، آثار فوق العاده زیبا باعث انتقال احساسات او در سراسر جهان شده است که موسیقی او را دریافت کرده است.مهدی واقعا سزاوار آن است که به عنوان یک نابغه نامید.

مهدی اصالت ایرانی دارد و در ایران به دنیا آمده است اما اون از سن 3 سالگی به شهر نیویورگ به همرا خانواده خود رفت. مهدی در همین سنین به موسیقی های موزارت علاقمند بود.او در سن 7 سالگی سعی در آموختن پیانو گرفت که از همان سن به دلیل مهارت بالایی که نشان داد مورد توجه قرار گرفت.او طیف وسیعی از ساز های مختلف را ز جمله سازهی کوبه ایی ، سنتور ، پیانو، گیتار الکتریک و … را به خوبی اموخت.اما به گفته ی خود وی او synthesizer را می پسندد و از سبک های جدید استقبال میکند و دوست دارد و برای اینکه خود را منحصر به فرد نسبت به سایر سبک های موسیقی نشان دهد، بخش مهم تلفیقی که برای جلوگیری از صدای الکترونیکی یا مصنوعی از موسیقی می باشد بود که کمتر بودن ان را بهترمی دانست، بنابراین او ترجیح میدهد به ساختن موسیقی های ساده، اما موسیقی هایی که دارای انرژی است که از سوی قلب برخاسته ست.

مهدی نه ساله بود که خانواده اش به جنوب کالیفرنیا نقل مکان کردند. در آن زمان، او به عنوان موسیقی متن شروع به فعالیت کرد. اولین موسیقی متنی که مهدی در ان ایفای نقش کرد فیلم Rocky ” راکی ” بود.مهدی هرگز فراموش نمیکند که چطور یک آهنگ با صدای بالا با ساز های زهی جو چطور اورا شیفته ی خود میکند.

مهدی هر روز زمان زیادی را صرف تمرین در سازهای مختلف، ایجاد موسیقی های جدید می کند. او می گوید : بسیاری از موسیقی ها از سه آلبوم اول من به عنوان یک نوجوان نوشته شده بود او صدها آهنگ را سال ها زمان برده است توانست خلق کند.

آلبومهای این مجموعه :

Mehdi – Vol.1 Instrumental Dream

Mehdi – Vol.2 Instrumental Odyssey

Mehdi – Vol.3 Instrumental Imagery

Mehdi – Vol.4 Instrumental Fantasy

Mehdi – Vol.5 Instrumental Escape

Mehdi – Vol.6 Instrumental Evolution

Mehdi – Vol.7 Instrumental Heaven

Mehdi – Vol.8 Instrumental Paradise

آرامش واقعی را گوش دادن به آثار مهدی تجربه کنید .مناسب برای منازل – شرکتها – کافیشاپ ها – رستورانها – پارک ها – مکان های عمومی

نکته : این محصول بصورت اورجینال دارای لیبل و کاور می باشد . در صورت خرید بسته طی 5 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

پستی - خرید اینترنتی آثار مهدی

عکسهای این محصول

mehdi - خرید اینترنتی آثار مهدی
mehdi

INSTROMENTAL - خرید اینترنتی آثار مهدی mehdi1 - خرید اینترنتی آثار مهدی music1 - خرید اینترنتی آثار مهدیبنرهای آثار مهدی

relax music - خرید اینترنتی آثار مهدی
relax-music

mehdi - خرید اینترنتی آثار مهدی

mehdi music - خرید اینترنتی آثار مهدی banner mahdi - خرید اینترنتی آثار مهدی

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *