آخرین خبرها

خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet

خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet : انیمیشن زیبای  Gnomeo & Juliet (گنمو و ژولیت) محصول سال 2011 در ژانر کمدی و ماجرا جویی می باشد . برای خواندن خلاصه ای از کارتون زیبای Gnomeo & Juliet با دانشنامه تی تیل همراه باشید شما همچنین می توانید این انیمیشن را با کلیک روی لینک خرید در اختیار داشته باشید .

خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet

Gnomeo Juliet - خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet
خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet

نام انیمیشن: Gnomeo & Juliet

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

زیرنویس فارسی: دارد

 خلاصه داستان: سرزمین های Montague و Capulet در حال جنگ و ستیز با یکدیگر هستند و همواره مشکلاتی بین این دو سرزمین وجود دارد . اما ژنومئو و ژولیت عاشق یکدیگر هستند و …

Gnomeo Juliet0 - خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet
خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet

همه چیز زمانی کلید می خورد که عروسک های گچی کاشته شده در باغچه ی خانه ای پس از رفتن صاحب خانه جان می گیرند و به جان عروسک های همسایه بغلی می افتند ، انیمیشن Gnomeo & Juliet یکی از جذاب ترین و در عین حال زیباترین کارتون هایی است که تا به حال تولید شده و به سبب موضوع جالبش و اتفاقات کمدی که در آن رخ می دهد توانسته با محبوبیت زیادی رو به رو شود. این انیمیشن که در دو نسخه دو بعدی و سه بعدی برروی پرده سینما به نمایش در آمده محصول سال ۲۰۱۱ میلادی می باشد.

در ادامه داستان جنومئو و ژولیت که دو شخصیت اصلی این کارتون را تشکیل می دهد به یکدیگر علاقه مند شده و اتفاقات بعدی را پدید می آورند. مشکل بزرگ این دو و دیگران دوستان آن ها عروسک باغچه بودن است که دائم باید مواظب باشند که به واسطه برخورد با دیگر اجسام نشکسته و نابود نشوند … . تماشای انیمیشن فوق العاده جذاب و کمدی Gnomeo & Juliet برای همه اعضای خانواده می تواند سرگرم کننده باشد ؛ همه می توانند از آنچه در این کارتون رخ می دهد بخندند و حداقل ساعتی را با خنده و شادی بگذرانند.

پستی - خرید پستی انیمیشن Gnomeo & Juliet

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *