آخرین خبرها

خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکس

خرید پستی انیمیشن the lorax : انیمیشن لوراکس (the lorax ) یک کارتون زیبا به زبان انگلیسی می باشد که یکی از کارتونهای برتر سال 2012 شناخته شده است . توسط فروشگاه انترنتی تی تیل بصورت اورجینال ارائه می گردد . شما می توانید مشخصات انیمیشن لوراکس را در این مطلب مشاهده فرمایید و برای در اختیار داشتن این محصول که گزینه مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان می باشد روی لینک خرید که در ادامه مطلب است کلیک نماید و بسته را در خانه تحویل یگیرید و هزینه را به مامور پست تحویل دهید .

dr seuss the lorax - خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکس
لوراکس

خرید پستی انیمیشن the lorax

این فیلم داستان پسر ۱۲ ساله ای به نام «تد» است که در جهانی زندگی می کند که همه چیز به غیر از انسانها مصنوعی و غیرواقعی هستند. او عاشق دختری زیبا به نام «اودری» هست و دوست دارد یکی از آرزو های این دختر را براورده کند و آن آرزو این است که باید یک برگی از درختی واقعی پیدا کند. او با موجود چموش جنگل یعنی «لوراکس» همراه می شود و به دنبال درختی واقعی در جهانی غیر واقعی می گردند…

The Lorax 2012 DVD Label v1 - خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکس
لوراکس

In the walled city of Thneed-Ville, where everything is artificial and even the air is a commodity, a boy named Ted hopes to win the heart of his dream girl, Audrey. When he learns of her wish to see a real tree, Ted seeks out the Once-ler, a ruined old businessman outside of town in a stark wasteland. Upon hearing of how the hermit gave into his greed for profits and devastated the land over the protests of the Lorax, Ted is inspired to undo the disaster. However, the greedy Mayor of Thneed-Ville, Aloysius O’Hare, has made his fortune exploiting the environmental collapse and is determined to stop the boy from undermining his business.

Lorax protects Dr Seuss environment O8130OGO x large - خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکسپستی - خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکس

مشخصات

نام انگلیسی: The Lorax

نام فارسی: لوراکس

شرکت سازنده: Universal Pictures, Illumination Entertainment

کارگردان: Chris Renaud, Kyle Balda

تاریخ نمایش عمومی: 13 April 2012

زبان: English

امتیاز IMDb: 6.5/10

مدت زمان: 86 (دقیقه)

کیفیت ویدئو: BDRip

فرمت ویدئو: Mkv | 1280×720 | 25fps

فرمت صدا: MP3 | 48KHz

حجم فایل:  599 مگابایت

برای خرید این انیمیشن زیبا روی لینک خرید زیر کلیک نمایید و مراحل خرید پستی را دنبال نمایید . شما می توانید کارتون لوراکس را به دوصورت نقدی یا پس از تحویل گرفتن بسته هزینه انرا به مامور پست تحویل دهید . این بسته بصورت اورجینال و به زبان انگلیسی می باشد .گزینه مناسبی برای کسانیکه دنبال یادگیری زبان انگلیسی به روش بسیار شیرین یعنی تماشای برنامه کودک به فرزندان دلبندشان هستند.

پستی - خرید پستی انیمیشن the lorax لوراکس

4/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *