آخرین خبرها

درمان واریس با گوجه فرنگی

در این مطلب روشی بسیار ساده را برای درمان واریس سیاهرگها به شما معرفی می کنیم که می توانید با انجام آن علائم واریس را کمتر کنید.

واریس سیاهرگ یکی از شایع ترین مشکلاتی است که افراد زیادی درگیر آن بوده و از آن رنج می برند. ممکن است شما راههای درمانی زیادی را برای این مشکل شنیده باشید، اما در اینجا به روشی محلی اشاره می شود که توسط گوجه فرنگی انجام شده و بسیار تاثیرگذار است. گفتنی است که افراد به خوبی از خواص گوجه فرنگی آگاهی دارند، اما از خواص درمانی آن در واریس سیاهرگ بی اطلاع هستند.

راه درمانی با گوجه فرنگی سبز:

چند گوجه فرنگی سبز را شسته و حلقه حلقه کنید. سپس حلقه ها را در مکان جوش و لکه ها (شبکه مویرگی، محلی که دچار واریس شده است) قرار دهید.

می توانید حلقه ها را به وسیله باند بسته و تا زمان احساس سوزش صبر کنید.سپس مکان مورد نظر را با آب سرد بشویید و این کار را 5بار در روز انجام دهید. (در زمانهای مشخص در روز انجام دهید) اگر این روش را به طور ثابت دنبال کنید، پس از گذشت دو هفته شاهد نتایج شگفت انگیز آن خواهید بود، به طوری که درد و تورم این مشکل به طور عجیبی از بین خواهد رفت.

he3657 300x185 - درمان واریس با گوجه فرنگی

درمان با گوجه فرنگی رسیده:

این روش نیز مشابه روند قبلی، گوجه فرنگی های رسیده را شسته و حلقه حلقه می کنید. بعد بر روی مکان مورد نظر گذاشته و تا 4 ساعت با باند ببندید. برای چندین بار حلقه های جدیدی از گوجه را جایگزین کنید.گفتنی است که برای نتیجه دادن بهتر می توانید این دو روش را به طور ترکیبی انجام دهید.

باید گفت که خواص شفابخش گوجه فرنگی از دانه های آن نشأت می گیرد. این دانه ها حاوی ماده اسیدی می باشند که مانند آسپرین بوده و خون را رقیق می کند. ( به عنوان ضد انعقاد عمل می کند) همچنین فلانوئیدهای موجود در گوجه قدرت شگفتی را به رگ های خونی می دهند.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی هانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *