آخرین خبرها

دستور طبخ شنسل مرغ

دستور طبخ شنسل مرغ –

مواد لازم برای ۳ نفر

سینه مرغ : ۶ تیکه

آرد سوخاری : به مقدار لازم (تقریبا برای هر سینه مرغ ۴ قاشق غذاخوری)

تخم مرغ : ۲ عدد

فلفل سیاه و نمک : به مقدار لازم

مرغ - دستور طبخ شنسل مرغ

طرز تهیه شنسل مرغ :

سینه مرغها را تمیز کرده و با استفاده گوشت کوب و… روی آن بکوبید تا نازک شود(ضخامت سینه ها بعد از کوبیدن،کمتر از ۱ سانت شود،از هر سینه مرغ دو عدد شنیسل می توان تهیه کرد، چون سینه از وسط نصف می شود، مثل مدلی که میخواهید کیک را ببرید و وسطش خامه بگذارید،هر سینه را هم اونطوری برش دهید).

تخم مرغها را درون یک کاسه کوچک شکسته و مقداری نمک و فلفل درون آن بریزید با چنگال یا همزن دستی بزنید تا همه مواد با هم خوب مخلوط شوند.

آرد سوخاری را درون یک بشقاب ریخته و بعد با برس آشپزی یا … را درون تخم مرغها زده و روی سینه مرغ میزنیم،بطوری که تمام قسمتهای سینه مرغ به تخم مرغ آغشته شود و بعد از آن سینه ها را درون آرد سوخاری میزنیم،به طوری که تمام قسمت هایآن آردسوخاری باشد.

تابه نچسبی را روی حرارت قرار میدهیم و وقتی کاملا داغ شد،مقداری روغن درون آن میریزیم و بعد از آن سینه مرغها را درون تابه گذاشته و با حرارت نرمال میگذاریم یک طرف آن سرخ شود و بعد به طرف دیگر برمیگردانیم تا طرف دیگر نیز سرخ شود،،وقتی که شنیتسل ها دارند سرخ میشوند تابه را زیاد تکان ندهید تا خوب شنیتسلها سرخ شوند و در آخر که آماده شد کمی آبلیموی تازه روی آن ریخته و در کنار سالاد و سیب زمینی سرخ شده نوش جان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *