آخرین خبرها

دستکش برای تایپ کردن در واقعیت مجازی

 زاکربرگ دستکش Oculus را برای تایپ کردن در واقعیت مجازی VRرونمایی می کند

تایپ مجازی - دستکش برای تایپ کردن در واقعیت مجازی

Oculus این امکان را به شما می دهد که انگشت شما در نقش یک قهرمان عمل کند و حتی در دنیای مجازی تایپ کند. این دستکش مجهز به کنترل گر های لمسی است که برای هندل کردن تهدید های مجازی و جمع آوری موضوعات دیجیتالی فوق العاده است. زوکربرگ می نویسد: “ما در حال کار بر روی راه های جدیدی هستیم تا دستان شما را به دنیای مجازی و تکمیلی بیاوریم”.

با استفاده از این دستکش، می توانید رسم کنید، روی صفحه کلید مجازی تایپ کنید و یا حتی مثل مرد عنکبوتی تارهایی پرتاب کنید. این چیزی است که من در اینجا انجام می دهم. اطلاعات بیشتری در مورد نمونه آزمایشی Oculus نیاز داریم. شبیه دستکشی است که فرم باریک دارد.

این دستگاه به نظر می رسد که دوربین Opti Track Prime 17W را به جای حسگر سیستم Oculus ساخته تا موقعیت دستکش را حس کند و این به Oculus اجازه می دهد سریع تر دستکش های خود را با هزینه ای پایین تر آزمایش کند، مگر اینکه بخواهد دوربین را هم بسازد.

Oculus پیش تر به استارت آپ Pebbles Interfaces دسترسی داشته که تکنولوژی ایی را توسعه داده که می تواند در ایجاد دستکش های واقعیت مجازی کمک کند. بسیاری از شرکت های سخت افزاری VR در دستکش های لمسی و قابل لمس کار کرده اند. دستکش های Dexta Robotics’ Dexmo مانند پوشش مکانیکی هستند که بر روی دستان شما قرار می گیرند.Manus درحال ساخت اسلیکر به سبک تجهیزات دستکش دوچرخه است. هرچند سال گذشته افراد خواستار کنترل گر HTV vive بودند که تا بالای بازو کشیده شود. Neurodigital’s Gloveone و Noitom’s Hi5دو نسخه دیگر در حال توسعه هستند.

دستکش تایپ مجازی

اما با توجه به خبرهایی که این روزها به گوش می رسد، به نظر می رسد Oculus به دنبال شکافی در بازار نوظهور است، یا حداقل به دنبال توسعه نرم افزارهای واقعیت مجازی است که بدون این که زحمتی برای دستتان ایجاد کند،از دستان شما در فرایند سود ببرد.

شروع به کار گیری واقعیت مجازی VR برای تایپ، می تواند رسانه را از کانون بازی و سرگر می به موارد کاربردی مهم امور تجاری سوق دهد. بر اساس برخی منابع، مهندسان در فیس بوک در حال تجربه کد نویسی در واقعیت مجازی VRهستند، زیرا فضای صفحه ای نامحدودی را در اختیار آن ها قرار می دهد؛ به جای این که تنظیمات ویندوز را روی یک یا چند صفحه نمایشگر اعمال کنند. این فرصت جدید می تواند مهم باشد، چون کاربرد واقعیت مجازی VR در جذب بازار اصلی موفق نبوده است.

تایپ مجازی 1 - دستکش برای تایپ کردن در واقعیت مجازی

Bussines insider گزارش کرده که Oculus، 200 ایستگاه آزمایشی از 500 مرکز خود را در فروشگاه های Best Buyتعطیل خواهد کرد. دستکش می تواند به Oculus کمک کند که رویای حضور واقعی در واقعیت مجازی VR را درک کند، جایی که هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد شما در یک دنیای مجازی هستید.

از طریق این سایت نیز می توانید تایپ مجازی را بیاموزید

متن  اصلی خبر

The Dexmo haptic VR glove
But with today’s news, Oculus seems interested in breaking into the nascent market, or at the very least learning how to develop VR software that takes advantage of your unencumbered hands.
Opening up the ability to type in VR could expand the medium from its current center of gaming and entertainment into more business and enterprise use cases. Sources tell me some engineers at Facebook are experimenting with coding in VR, because it offers them essentially infinite screen space, rather than having to juggle windows on one or several monitors.
This new opportunity outside of consumer sales could be important, as tethered VR rigs fail to attract the mainstream market. Business Insider yesterday reported Oculus will close 200 of its 500 demo stations inside Best Buy stores, after some stations went days without use.
Gloves could help Oculus realize the dream of true presence in VR, where there’s nothing to remind you that you aren’t actually in a fantasy world.

4.4/5 - (7 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *