آخرین خبرها

زندگینامه محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال شمعدونی

زندگینامه محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال شمعدونی –

محمد نادری
محمد نادری بازیگر تلویزیون و تئاتر که این شب ها شاهد حضورش با نقش هوشنگ در سریال شمعدونی هستیم  متولد ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۷   می باشد.

محمد نادری پیش از حضور در تلویزیون در تئاتر فعالیت داشته است و سریال شمعدونی اولین تجربه ی حضور نادری در تلویزیون می باشد.

محمد نادری با این که شمعدونی اولین کارش در تلویزیون بوده توانسته به خوبی از پس نقشش بر آید و می توان گفت جواب اعتماد سروش صحت (کارگردان مجموعه ) را به خوبی داده است.

قسمتی از گفتگو با محمد نادری بازیگر سریال شمعدونی

 از زمانی که قسمت اول سریال «شمعدونی» روی آنتن رفت، می شد اطمینان داشت که محمد نادری، بازیگر نقش هوشنگ هم می تواند خیلی زود جا پای بازیگران سریال های قبلی سروش صحت مثل بهنام تشکر، هومن برق نورد، فرناز رهنما و پژمان جمشیدی بگذارد و بعد از پخش 12-10 قسمت سریال، بازی اش بین مردم دیده شود چون سروش صحت اصولا کارش را در انتخاب بازیگران تئاتری کمتر شناخته شده برای مخاطبان تلویزیونی و تبدیل آنها به ستاره کمدی خوب بلد است.

نادری - زندگینامه محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال شمعدونی سریال های کمدی تا به حال سکوی پرتاب خیلی از بازیگران تئاتری شده اند. مثلا امیر جعفری، هومن برق نورد، بهنام تشکر و … هر کدام از این بازیگران در تئاتر افرادی کاملا شناخته شده بودند اما تا قبل از اینکه به واسطه سریال کمدی به مخاطبان شناخته شوند به شهرت نرسیده بودند، الان شما هم دقیقا در آستانه همین اتفاق مهم هستید. با این پیش فرض وارد این سریال شدید؟

– این پیشنهاد از طرف سروش صحت مطرح شد؛ کارگردانی که در این زمینه سابقه فراوانی دارد. اولا خیلی خوب کمدی را می شناسد و سریال های موفقی در کارنامه دارد و دوم اینکه افرادی که به واسطه سریال های کمدی او به مردم شناسانده شده اند، اتفاق های خوبی برایشان افتاده. مثلا همین پژمان جمشیدی تا قبل از سریال «پژمان» یک بازیکن فوتبال بود اما الان در مقام یک بازیگر به شهرت زیادی رسیده. خب وقتی وارد این سریال شدم می دانستم که طبیعتا برای من هم اتفاق خوبی می افتد اما درباره اینکه در آینده چه پیش می آید، هنوز نمی دانم.

چهره ای که ما داریم الان از شما می بینیم با چیزی که در تلویزیون و نقش هوشنگ می بینیم کاملا فرق می کند؛ یعنی اگر شما را در خیابان ببینیم شک داریم. این یک مقدار کار را برای شهرت هم سخت می کند.

– اتفاقا چند قسمت از سریال که پخش شد چند نفر از دوستان می گفتند حالا دیگر توی خیابان راه بروی متوجه می شوی که سریال چه اثری روی روابط مردم با تو گذاشته اما واقعا تا به حال اتفاقی برایم نیفتاده. فکر می کنم مردم هنوز من را نمی شناسند. البته این مسئله یک مقدار هم به نقش برمی گردد. آنجا قرار بود نقش یک مرد چنتد سال بزرگتر از خودم را بازی کنم و خب چاق تر از الان هم بودم.

در سریال شمعدونی - زندگینامه محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال شمعدونی
یعنی برای نقش هوشنگ چاق شدید؟
– نه، قبلش چون یک دوره فقط پشت میز می نشستم و می نوشتم، چاق شده بودم و سروش گفت همین شکم خوب است، به درد پدر می خورد. بعد از سریال اما دیگر رژیم رگفتم و چند کیلو لاغر شدم.

این روزها کلا شهرت در این خلاصه نمی شود که بازیگری در مجامع عمومی تردد کند و شناخته شود. افزایش تعداد بازدیدکننده ها در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام هم می تواند نشانه خوبی برای این شهرت باشد؛ در اینستاگرام این اتفاق برای شما افتاده؟

– آره. جالب است بعد از چند قسمت، تعدد فالوئرهایم بالا رفت. البته این را هم بگویم که بالا بودن تعداد فالوئرها چندان ارتباطی به شهرت ندارد. خیلی وقت ها برخی مدل ها یا افراد دیگر، از سوپراستارها هم بیشتر فالوئر دارند.

بله. تنها اتفاق خوشاینداین قضیه اینجاست که به هر حال شما به عنوان یک بازیگر می توانید بفهمید که بازی تان به چشم آمده. یعنی مردم رفته اند در اینستاگرام، اسم شما را سرچ کرده اند و فالو کرده اند. البته از طرف دیگر مسئله نقد هم به میان می آید. اینکه مردم با وجود این شبکه های اجتماعی، خیلی راحت می توانند نقدشان را به گوش عوامل برسانند.

– بله و این اتفاق خوبی است. یک نوع ارتباط بی واسطه با مخاطب، البته این یک تحلیل جامعه شناسانه و جامعه شناختی دارد. جامعه شناسان ما باید بنشینند و این پدیده اجتماعی را تحلیل کنند. فضاهای مجازی به مردم این امکان را داده که یک رسانه شخصی در اختیار داشته باشند و تمام آنچه را که تا به حال امکان و موقعیت بیانش را نداشتند از طریق شبکه های اجتماعی مطرح کنند. هم خوب است، هم بد.

بدی اش این است که عادت کرده ایم به راحتی راجع به دیگران قضاوت کنیم. بدون هیچ تحقیقی برداشت لحظه ای مان را نسبت به پدیده ها بیان کنیم و حتی گاهی به خود اجازه دهیم که به راحتی به دیگران توهین کنیم؛ اتفاقی که برای بازیکنی مثل مسی یا مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی (فرناندو لیما) پیش آمد. این رفتار و رفتارهایی از این شکل است که به شدت من را می ترساند.

3/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

یک نظر

  1. نیما دوستی

    واقعا محمد نادری خیلی دوستشان دارم تو شمعدونی خیلی آدم خوبیه من کیف میکنم از آقای نادری هرجا هستید سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *