آخرین خبرها

طرز تهیه ی اسموتی برای پوست

مواد لازم:

3 عدد برگ بزرگ کلم سبز به همراه ساقه
نصف یک سیب
یک چهارم فنجان آب لیمو ترش تازه
یک چهارم فنجان انگور سبز

5 اسموتی برای پوستی درخشان و موهای سالم

548221 499 300x300 - طرز تهیه ی اسموتی برای پوست

طرز تهیه:

کلم سبز یک ماده غذایی است که بدن شما را سرشار از آنتی اکسیدان می کند و غنی از ویتامین ها و موادغذایی است که برای پوست مورد نیاز است. سیب و انگور شیرینی مطبوعی به این نوشیدنی می دهند. می توانید به راحتی محتویات را ریز کرده و با هم مخلوط کنید و مطمئن باشید از یک نوشیدنی فوق العاده و غنی از امگا3 و 6، فولیک اسید، فیبر ، پروتئین، کاروتنوئیدها و گلوکوزینولات، ویتامین K، A،C ، ریبوفلاوین، مس، منگنز، کلسیم، آهن،آنتی اکسیدان، سلنیوم، اسید سیتریک، فلاونوئید و فولات لذت می برید.

خواص کلم

کلم تصفیه کننده خون است . کلم اقسام مختلفی دارد و به رنگ های گوناگون است. مانند : کلم سبز، کلم قرمز، کلم قمری. فواید کلم: کلم، رخسار را جلا می دهد و نیکو می سازد. کلم خواب آور بسیار خوبی است. کلم، حرکت کودکان نو پا را آسان می گرداند. مصرف کلم، صدا را صاف می کند. کلم پخته، بدن را از اخلاط فاسد و عرق زیاد پاک می کند.

کلم پخته در درمان صرفه کهنه و درد کمر و زانو موثر است. کلم پخته، سردرد را تسکین می دهد. برگ کلم سوخته، بهترین پاک کننده زردی دندان ها و خشک کننده بسیار خوبی است. تخم کلم، ضد خونریزی لثه و ضد کرم دستگاه گوارش است. تخم کلم ضد کم خونی است و قوه بینایی و نور چشم را افزایش می دهد. مداومت در خوردن کلم، باعث از بین رفتن سنگ های ادراری و تناسلی خواهد شد.

منبع : برترین ها

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی صادق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *