آخرین خبرها

طرز تهیه ی نینجا ماکارون

369422 833 268x3001 268x300 - طرز تهیه ی نینجا ماکارون

مواد لازم

سفیده تخم‌مرغ: سه عدد
شکردانه ریز: 40 گرم
پودر شکر:180 گرم
پودر بادام: 125 گرم
اسانس لیمو: دو قطره
رنگ سبز پودری: به میزان لازم

روش تهيه:

1. اگر فر گازی بود روی 150 درجه سانتی‌گراد و اگر برقی بود روی 140 درجه سانتی‌گراد تنظیم و آن را گرم می‌کنیم. کف سینی فر را کاغذ روغنی پهن کرده وآن را چرب می‌کنیم. ابتدا سفیده‌ تخم‌مرغ‌ها را با همزن برقی هم می‌زنیم تا پف کنند سپس آرام‌آرام شکردانه ریز و رنگ و اسانس را به سفیده اضافه کرده و به هم زدن ادامه می‌دهیم تا حالت فومی شکل پیدا کند.

2. پودر شکر و پودر بادام را با یکدیگر آسیاب کرده و خوب مخلوط می‌کنیم و توجه داریم که به واسطه چربی بادام حالت خمیری شکل پیدا نکنند. رنگ و اسانس را نیز به مواد اضافه کرده و مواد خشک را در سه مرحله توسط لیسک به خورد سفید‌ه‌ها می‌دهیم.

3. یک ماسوره ساده به قطر دو سانتی‌متر داخل کیسه قیف قرار می‌دهیم. مایه را داخل قیف ریخته و در دایره‌هایی به قطر سه تا چهار سانتی‌متر از مایه روی کاغذ می‌گذاریم. سینی را چند بار روی میز می‌کوبیم و به مدت 30 دقیقه در دمای محیط استراحت می‌دهیم تا رویه ماکارون‌ها حالت چسبنده نداشته باشد سپس به مدت 20دقیقه روی پنجره وسط فر می‌پزیم.

4. پس از پخت بین ماکارون‌ها را خامه یا کرم دلخواه قرار می‌دهیم و نواری از مارسیپان رنگی را روی آن قرار می‌دهیم و با ماژیک مشکی خوراکی مانند تصویر روی آن را نقاشی می‌کنیم.

منبع : برترین ها

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی صادق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *