آخرین خبرها

طرز تهیه ی پودینگ کیوی و آناناس

481052 603 200x300 - طرز تهیه ی پودینگ کیوی و آناناس

مواد لازم

1.2 پیمانه پسته بونداده
1.2 پیمانه بادام بونداده
100 گرم آناناس تازه
4 عدد کیوی
6-4 عدد خرمای بدون هسته
1.2 پیمانه خامه فرم گرفته

ترش و شیرین با کیوی (2)

1- ابتدا کیوی ها را بشویید، سپس پوست آنها را بگیرید و به صورت مکعبی خرد کنید و کنار بگذارید. اگر دوست دارید می توانید کیوی ها را با پوست استفاده کنید. بدین صورت که ابتدا کیوی ها را خوب بشویید سپس سر و ته آنها را جداکنید و دور بریزید. کیوی ها را به 4 قسمت برش داده و سپس به صورت معکبی خرد کنید. پوست آناناس را بگیرید و آن را هم به صورت مکعب های کوچک خرد کنید. حالا کیوی ها و آناناس خردشده را در یک کاسه مناسب بریزید و کنار بگذارید.

2- پسته، بادام و خرماها را داخل ظرف غذاساز یا مخلوط کن بریزید و دستگاه را به مدت 10 ثانیه روشن کنید که مواد کمی خرد شده و خوب با هم مخلوط شوند، سپس مخلوط حاصل را کنار بگذارید.

3- تعدادی کاسه مناسب یا هر ظرفی که دلخواه تان است برای سروکردن آماده کنید. حالا موادی را که آماد کرده و کنار گذاشته اید را به صورت لایه لایه داخل ظرف بریزید. ترتیب لایه ها را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید و داخل ظرف ها بچینید.

پیشنهاد من این است که به این صورت لایه ها را روی هم قرار دهید؛ ابتدا مقداری کیوی خردشده را ته ظرف های تان بچینید سپس روی آن ها تعدادی آناناس خردشده قرار دهید. حالا به میزان 2-1 ق س خامه روی میوه ها بریزید، اکنون 1 ق س از مخلوط مغزها و خرما را روی خامه قرار دهید. اکنون دوباره تعدادی کیوی و آناناس روی مواد داخل ظرف تان قرار دهید و در انتها روی مواد مقداری از مخلوط مغزها بپاشید.

4- پودینگ شما آماده است. اکنون می توانید آن را سرو کنید.

یه جور دیگه

اگر خامه فرم گرفته در دسترس ندارید می توانید به جای آن از خامه صبحانه هم استفاده کنید.

منبع : برترین ها

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی صادق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *