آخرین خبرها

طریقه از بین بردن بوی بد ماکروویو

439889 833 300x186 - طریقه از بین بردن بوی بد ماکروویو

راه حل اول – ۴ قاشق چای‌خوری سرکه سفید را در ظرف مخصوص ماکروویو ریخته و بقیه ظرف را با آب پر کنید و در دستگاه بگذارید. آن را به مدت ۶ دقیقه با درجه بالا حرارت دهید. اجازه دهید این محلول به مدت یک ساعت در ماکروویو بماند. سپس داخل آن را با دستمال تمیز کرده وبعد با آب و صابون بشویید.

از بین بردن بوی بد ماکروویو

راه حل دوم – می توانید یک کاسه پر از سرکه سفید را داخل ماکروویو بگذارید، بدون این که آن را روشن کنید و تا زمانی که بوی بد از بین نرفته است اجازه دهید سرکه در آن جا بماند. سپس آن را با آب و صابون بشویید.

جایگزین دیگر این است که ابتدا داخل ماکروویو را با آب و صابون تمیز کنید و سپس با یک دستمال آغشته به محلول آب و سرکه سفید درون ماکروویو را پاک کنیم.

راه حل سوم – آب‌لیمو هم می‌تواند نقش سرکه را برایتان بازی کند. ۵ قاشق چای‌خوری آب‌لیمو را به همراه آب در کاسه مخصوص ماکروویو ریخته و آن را به مدت ۶ دقیقه با درجه زیاد روشن کنید. اجازه دهید کاسه به مدت یکساعت در ماکروویو بماند. سپس با یک دستمال دیواره‌ها را از آب لیمو پاک کنید و بعد با آب وصابون بشویید.

راه حل چهارم – به جای آب لیمو می‌توان چند برش لیمو را در یک فنجان آب گذاشته و ماکروویو را به مدت ۵ دقیقه روشن کرد و بعد دیواره‌ها را با روش بالا پاک کرد.

راه حل پنجم – وانیل هم یکی از خوشبوترین اسانس‌هایی است که می‌توانید از آن برای این کار استفاده کنید. یک قاشق چای‌خوری وانیل را در یک کاسه آب ریخته و ماکروویو را روشن کنید تا محلول بجوشد.

اجازه دهید بخار معطرتان به مدت نیم ساعت در ماکروویو بماند و سپس داخل آن را با یک دستمال پاک کنید.

راه حل ششم – جوش‌شیرین هم یک پاک‌کننده عالی و بی‌ضرر است. ۵ قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین را در یک کاسه آب ریخته و ۶ دقیقه آن را بجوشانید و بگذارید یک ساعت در دستگاه بماند.

راه حل هفتم – همچنین می‌توانید یک پارچه را در محلول آب وجوش‌شیرین فرو برده و با آن دستگاه را پاک کنید.

منبع : برترین ها

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی صادق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *