آخرین خبرها

معرفی بهترین روش برای یادگیری تایپ ده انگشتی

آیا شما هنوز هم با دو انگشت تایپ می کنید؟  آیا هنوز باید قبل از زدن هر دکمه به صفحه کلیدتان نگاه کنید؟ نمیدانید بهترین روش برای یادگیری تایپ ده انگشتی کدام است ؟ نگران نباشید در این بخش از سایت روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که به سادگی بتوانید در مدت زمان کوتاهی تایپ ده انگشتی را فرا بگیرید .

تایپ ده انگشتی - معرفی بهترین روش برای یادگیری تایپ ده انگشتی

خوب،  هم تایپ یک نرم افزار آموزشی کاربرپسند است که به منظور کمک به یادگیری، تمرین، و پیشبرد سرعت و دقت تایپ طراحی شده است. هنگامی که تایپ ده انگشتی را یاد گرفتید، دیگری نیازی نیست که برای یافتن حروف به صفحه کلید نگاه کنید و همچنین می توانید خیلی سریع تر تایپ کنید.

تایپ ده انگشتی روشی است که به جای بینایی مبتنی بر حافظه ی عضلانی است. این روش به شما کمک می کند که داده ها را با سرعت بسیار بالاتری وارد کنید، مخصوصا زمانی که بخواهید که متنی را از منابع بصری دیگر پیاده سازی کنید.

تایپ ده انگشتی به صورت قابل ملاحظه ای بهره وری شما را در استفاده از رایانه بالاتر می برد. در واقع، این روش سرعت وارد کردن داده ها را بالا برده و هر جا که امکانش باشد خستگی و آسیب به چشم را کاهش می دهد.

هم تایپ شامل 27 درس است. که به سادگی با روزی نیم ساعت وقت گذاشتن برای یادگیری می توانید در کمتر از یک هفته یک تایپیست کامل شوید ، پیشرفت خودتان را ملاحظه کنید و لذت ببرید.

قبل از اینکه شروع به استفاده از تایپ ده انگشتی کنید به چند نکته بایستی توجه داشته باشید البته این موارد مجدد در طی هر درس در هم تایپ مجدد یاد آوری خواهد شد .

در ابتدا شما بایستی بدانید هر کدام از انگشتانتان در بر روی چه کلید هایی قرار خواهد گرفت .

تایپ - معرفی بهترین روش برای یادگیری تایپ ده انگشتی

قرار دادن انگشتان در تایپ صحیح

در تایپ ده انگشتی کلید  ب  و  ت  کلید های اصلی می باشند .شما بدون نگاه کردن به صفحه کلید و با لمس دو برجستگی بر روی کلید های ب و ت به سادگی می توانید جای دو انگشت اشاره دست چپ و راست خود را بر روی صفحه کلید پیدا کنید .

محل انگشتان دست چپ خود را بر روی کلید های ش، س، ی و ب و انگشتان دست راست خود را بر روی کلید های ت، ن، م و ک. قرار دهید . و این ردیف را در تایپ ده انگشتی ردیف خانه می گویند هرگاه کلیدی خارج از این ردیف را فشار دادید سریعا بایستی انگشتتان بر روی این ردیف برگردد.

برای اینگه درس به درس و بصورت اصولی یادگیری تایپ ده انگشتی را بیاموزید بر روی کلید پایین کلیک کنید.

شروع یادگیری تایپ ده انگشتی

4.9/5 - (100 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *