آخرین خبرها

نکاتی برای طراحی سایت

نکاتی برای طراحی سایت : برای اینکه سایت شما طراحی خوبی داشته باشد باید هنگام طراحی آن به نکاتی توجه داشته باشید . دانشنامه تی تیل شما را با برخی از این نکات مانند  اینکه سایت باید نیازهای مخاطبان را براورده نماید و به کار بردن  اشکال متحرک و چشمک زن و غیره .

برای طراحی سایت - نکاتی برای طراحی سایت
نکاتی برای طراحی سایت

نکاتی برای طراحی سایت

 رعایت برخی از استانداردها در هنگام طراحی سایت بسیار مهم است چرا که ممکن است به استراتژی و هدف ما در وب سایت خود ضربه وارد کنند. ما به 8 مورد که بهتر است وب سایت آن ها را نداشته باشد اشاره می کنیم:

1-  گذاشتن عکس خود و یا مدیر شرکت و یا سازمان در صفحه اول: وب سایت شما باید نیازهای مخاطبان شما را برطرف نماید نه اینکه شما را به آنها نشان دهد. بیشتر باید از خدمات و محصولات خود در وب سایت صحبت کنید.

2- استفاده بیش از اندازه از ویدئو و موزیک: اشیاء تصویری و متحرک اگر به شکل زیاد از حد در صفحه خودنمایی کنند توجه مخاطب را از موضوع اصلی وب سایت دور می کند.

3- استفاده از بخش های مختلف در همان صفحه اول: مخاطب را با قرار دادن همه بخش های وب سایت در یک صفحه آنهم صفحه اول گیج نکنید. مخاطب معمولاً 5 تا 9 مورد را در یک صفحه نمی تواند به ذهن بسپارد.

4- دریافت اطلاعاتی که ممکن است حریم شخصی افراد را خدشه دار کند: سعی کنید از دادن اطلاعات شخصی افراد سازمان خود به بیرون خودداری کرده و اطلاعات مشتریان را هم تا حد امکان و تا جایی که به حریم شخصی و امنیتی آنها لطمه نمی زند دریافت کنید و از با استفاده از یک توافق نامه امنیتی به مشتریان بگویید که با اطلاعات آنها چه خواهید کرد.

5- خودداری از گذاشتن اطلاعاتی که به سود رقبای شما باشد: شما باید برای قرار دادن هر اطلاعاتی در وب سایت خود خوب فکر کنید. ممکن است برخی از اطلاعاتی که شما در وب سایتتان می گذارید به ضررتان باشد و رقبا از آن بهره برداری کنند.

6- از کلمات فنی پیچیده استفاده نکنید: همواره خدمات و محصولات خود را در به ساده ترین شکل ممکن به مخاطبان خود معرفی کنید. از توضیحات پیچیده جداً خودداری کنید.

7-از سخنان گزاف راجع به شغل خود بپرهیزید: بیشتر به توضیح کار خود بپردازید و از گزافه گویی و بزرگنمایی خودداری کنید چرا که مخاطبان بخوبی متوجه می شوند و از شما فاصله می گیرند.

8- استفاده از مطالب قدیمی و بدردنخور: در وب سایت خود از اطلاعات بروز استفاده نمایید و همواره اطلاعات خود را بروز کرده تا مخاطبان همواره به وب سایت شما سر بزنند. اطلاعاتی را که در گذشته وارد کرده بودید و امروزه کاربرد کمتری دارند از وب سایت خود حذف کنید.

منبع : دانشنامه تی تیل , نکاتی برای طراحی سایت

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

یک نظر

  1. وحید انلاین شو کارت دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *