آخرین خبرها

نکات آرایشی برای کسانیکه لنز دارند

نکات آرایشی برای کسانیکه لنز دارند – کسانیکه لنز را به عینک ترجیح می دهند برای آرایش کردن چشمشان باید به نکاتی دقت داشته باشند از جمله اینکه : همیشه اول لنز را بگذارید از بهترین نوع لوازم آرایشی برای چشمتان استفاده کنید هنگام خط چشم کشیدن دقت کنید وقتی خواستید آرایش را پاک کنید اول از همه لنز را در بیاورید .

.jpg - نکات آرایشی برای کسانیکه لنز دارند

همیشه اول لنز را بگذارید.

بله ممکن است این پیشنهاد خیلی واضح باشد اما یادآوری آن خالی از لطف نیست. هنگامی که اول آرایش می کنید، چه سایه پودری چه ریمل، بعد لنز می گذارید ممکن است لایه اشکی درون چشم به مواد آرایشی آغشته باشد که در نتیجه باعث آلوده شدن لنز و خارش چشم می شود. همچنین می تواند آثار خطرناک تری مثل عفونت های چشمی در پی داشته باشد.

انتخاب بهترین نوع لوازم آرایش

در مورد سایه چشم بهتر است از سایه های پودری استفاده کنید چون احتمال سرازیر شدن آن ها به درون چشم کمتر است اما برای اطمینان می توانید قبل از استفاده قلم‌موی سایه را کمی مرطوب کنید و بعد سایه بزنید تا بهتر به پوست پلک بچسبد.

برای کشیدن خط چشم سعی کنید از خط چشم های مایع استفاده کنید نه مدادی. درباره ریمل مناسب هم پیشنهاد می کنیم از محصولاتی که دارای خرده مژه هستند استفاده نکنید چون خرده مژه ها معمولا از موادی مثل نایلون، سیلک یا ریون تهیه می شوند و ممکن است به داخل چشم بریزند و باعث ایجاد خارش و سوزش بشوند.

دقت کردن هنگام کشیدن خط چشم

وقتی داخل چشم را خط می کشید، این احتمال وجود دارد که چشم یا لنز را خراش بدهید یا باعث بشوید که مواد آرایشی بیشتری به داخل چشم برود و روی لایه اشکی بنشیند. تحقیقات نشان داده است که حدود 15 تا 30 درصد خط چشم، هنگامی که درون چشم کشیده می شود، به داخل چشم می رود و باعث بروز حساسیت، خارش، خشکی و عفونت می شود. نتیجه می گیریم که بهتر است خط چشم را فقط در ناحیه پشت چشم استفاده کنیم.

اول لنز را دربیاورید

موقع پاک کردن آرایش اول لنز را دربیاورید چون حتما برای پاک کردن باید از یک محلول یا کرم پاک کننده استفاده کنید که معمولا هم این محصولات دارای مواد شیمیایی و الکل هستند. ما نمی خواهیم که سطح لنز با این مواد پوشانده بشود یا موقع پاک کردن خراشیده بشود پس قبل از هرکاری لنز را از چشمتان خارج کنید.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *