آخرین خبرها

نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو : موتورهای جستجوگر مهمترین عامل برای افزایش ترافیک سایتها می باشند. برای بهینه سازی سایت طوری که مورد علاقه موتورهای جستجو باشد نکاتی وجود دارد که رعایت آنها به طور چشمگیری باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد دانشنامه تی تیل چند مورد از این نکات را برایتان آورده است مانند :نام دامنه وب سایت شما,تراکم کلمات کلیدی در متن وب سایت, عنوان صفحه (Page Title), استفاده از Description Tag, استفاده از Keyword Tag,استفاده از نگ H1 در متن,نقشه وب سایت ,سرعت بالای بارگذاری سایت , لذا با دانشنامه تی تیل به منظور خوانش جزئیات همراه باشید.

بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو - نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو
نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

1- نام دامنه وب سایت شما : اگر نام دامنه وب سایت شما کلمه کلیدی مورد نظر شما را دربرگیرد این خود یک امتیاز مهم است. در اینصورت به خاطر سپاری نام دامنه شما برای مخاطبان آسانتر خواهد بود.

2- تراکم کلمات کلیدی در متن وب سایت : نسبت کلمات کلیدی به کل کلمات بکار رفته در متن را چگالی و یا تراکم کلمه می نامند. بهتر است این نسبت عددی بین 5 الی 20 درصد باشد.

3- عنوان صفحه (Page Title) : در عنوان صفحه می بایست از مهمترین کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید و نه از نام شرکت و یا سازمان خود.

4- استفاده از Description Tag  :در این قسمت از جملاتی که کلمات کلیدی شما را دربر می گیرند استفاده کنید. این جملات حداکثر 250 کاراکتر باید باشد.

5-استفاده از Keyword Tag : موتورهای جستجو به این قسمت بسیار توجه دارند و باید از کلمات کلیدی مهم خود در این قسمت استفاده کنید. در این قسمت حداکثر 65 کاراکتر کافی است.

6-متن صفحه : یک جمله معروف در علم بهینه سازی سایت این است که متن پادشاه است. تهیه متن یک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی یک کار کاملاً تخصصی است. از کلمات کلیدی مهم خود در متن ها استفاده نمایید. این کلمات را در پاراگراف ابتدایی متن خود جای دهید.

7-استفاده از نگ H1 در متن : بهتر است در بالای متن وب سایت خود از کلمات کلیدی که بین تگ H1 قرار گرفته اند استفاده کنید. کلمات قرار گرفته در بین این تگ ها برای موتورهای جستجو بسیار جذاب هستند.

8-استفاده از متن جایگزین تصویر : تگ img دارای یک مشخصه به نام Alt است که متن جایگزین تصویر به حساب می آید. حتماً از متن جایگزین برای همه تصاویر بکار رفته در وب سایت خود استفاده کنید.

8- نامگذاری مناسب فایل ها : نام فایل های وب سایت شما باید از ترکیب کلمات کلیدی شما ساخته شده باشد خواه نام تصاویر و خواه نام فابل های اصلی وب سایت.

10-استفاده نقشه وب سایت : حتماً برای وب سایت خود یک نقشه سایت ایجاد کرده و آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید. اینکار باعث می شود که وب سایت شما در موتورهای جستجو سریعتر ایندکس شوند.

11- سرعت بالای بارگذاری سایت: در حال حاضر سرعت بارگذاری وب سایت بسیار مهم است و موتورهای جستجو به این فاکتور اهمیت می دهند. تا آنجا که می توانید وب سایت خود را سبک طراحی کنید.

منبع : دانشنامه تی تیل ,نکات بسیار مهم برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *