آخرین خبرها

کد انتقال سایت به سایت دیگر

احتمالا با سایت هایی روبه رو شده اید که با ورود به انها بعد از چند دقیقه یا چند ثانیه به سایت دیگری منتقل می شوید و یا وارد صفحاتی از سایت شده اید و به صورت خود کار به صفحه ای دیگر از سایت و یا به یک صفحه در سایت دیگر منتقل شده اید . برای انجام این کار برای سایت خود با دانشنامه تی تیل در کد های اچ تی ام همراه باشید .

<html>
<head>
<meta http-equiv="refresh" content="0;url=https://www.teeteel.ir"/>
</head>
</html>

البته شاید شما قبل از این با کد های جاوا  برای انتقال سایت برخورد کرده باشید . که با این متفاوت باشد . کد های جاوا در بعضی از مرورگرها امکان اجرا ندارند و یا برای اجرا به تایید کاربر نیاز دارند یعنی تا کاربر تایید نکند کد جاوا اجرا نشده و سایت به صفحه مورد نظر منتقل نخواهد شد . ولی در این کدی که ما در این قسمت برای شما معرفی کردیم از کد های html استفاده شده است این کدها دیگر مشکلات کد های جاوا را ندارند و در هر شرایطی به درستی اجرا خواهند شد.

سایت به سایت دیگر - کد انتقال سایت به سایت دیگر
انتقال سایت به سایت دیگر

به چند مورد در استفاده از کد زیر بایستی توجه کنید .

1. کد بالا سایت یا صفحه مورد نظر شما را به سایت https://teeteel.ir  منتقل خواهد کرد . شما می بایستی ادرس سایت مقصد یعنی سایت یا صفحه ای که می خواهید به انجا منتقل شوید را به جای https://teeteel.ir قرار دهید.

2. اگر از سیستم وبلاگ رایگان استفاده می کنید بایستی به قسمت ویرایش قالب وبلاگ بروید و کد با لا را در بالاترین قسمت کد ها قرار دهید .

3. اگر از سیستم ورد پرس یا سیستم های مدیریت محتوای دیگر هم استفاده می کنید بسته به صفحه ای که قصد انتقال ان را دارید  این کد را قرار می دهید. اگر در قسمت هدر سیستم مدیریت محتوا قرار دهید یعنی با ورود به هر صفحه از سایت سایت منتقل شود .

4. با قرار دادن این کد در سایت یا وبلاگ کاربر بعد از وارد شدن به سایت یا وبلاگ بلافاصله به صفحه مورد نظر منتقل می شود . اگر شما قصد این را دارید که بعد از چند ثانیه یا چند دقیقه دیگر کاربر به صفحه ای دیگر منتقل شوی می بایستی درجلوی content زمان مورد نظرتان را وارد کنید .

امیدوارم توانسته باشم کمکی به شما کرده باشم . ما را از نظرات خود بی نصیب نگذارید.

3/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

3 نظر

  1. سلام عالی بود ممنونم ازشما

  2. سلام وقت بخیر
    میخوایم از سایت x.com بره به x.ir و دوباره از x.ir برگرده به بیاد به x.com و دیگه نره به x.ir.
    یعنی در کل میخوایم از ی سایت انتقال بدیم به سایت دیگه و کاربر رو ۳ ثانیه نگه داریم تو اون سایت بعد بیاریمش به همون سایت قبلی
    لطفا هر وقت پاسخ دادی از ایمیل اطلاع رسانی کنید.
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *