آخرین خبرها

گمرک سن‌ پترزبورگ

گمرک سن‌ پترزبورگ  Facade customs St. Petersburg مدرن‌ترین بندر و اولین و تنها بندر مجهز در منطقه شمال غربی روسیه بوده و همچنین بزرگ‌ترین بندر در دریای بالتیک محسوب می‏ شود، که دارای بخش مسافری تخصصی واقع در مناطق آبرفتی جزیره واسیلوسکی Vasilivsky می‌ باشد. این گمرک شامل هفت بندر اسکله همراه با مجموعه ‌ای به طول ۲۱۷۱ متر است و کشتی ‌های کروز تا ۳۰۰ متر طول در این بندر پهلومی گیرند. همچنین چندین ترمینال کشتی نیز در آن مستقر می‌ باشد. ساخت ‌و ساز بندر اولیه در نوسکایا  NOskaya و در سال ۲۰۰۵ آغاز شد و سپس در سال ۲۰۰۸، اولین کشتی مسافربری در این بندر لنگر انداخت.

 گمرک سن پترز بورگ e1510606439288 - گمرک سن‌ پترزبورگ

در همین سال، یک کشتی کروز بانام تجاری جدید به بندر سن‌ پترزبورگ ملحق شد. سن‌ پترزبورگ به ‌عنوان یادگاری از پترکبیر پذیرای نسل کشتی‌ ها و قایق‌ های جدید است. پس از زمان کوتاهی اولین و مدرن‌ترین ترمینال کشتی کروز در این گمرک تأسیس شد. مرکز مالی گمرک نیز از طریق یک پل معلق و جدید از شمال به جنوب متصل می ‌شود. این منطقه از مناطق مهم و اصلی سن‌پترزبورگ به شمار می ‏رود. گمرک سن‌پترزبورگ دروازه جدید اروپا به روسیه است که با در اختیار داشتن مراکز خرید، خدمات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد، دو ایستگاه مترو و یک بزرگراه نیز مسافران را به فرودگاه سن‌ پترزبورگ می‌ رساند.

گمرگ سن پترز بورگ

النا استونت Elena stont مدیر روابط تجاری ترا نوا Tera noa شرکت احیای اراضی گمرک را در راستای احیای پروژه ‌های عقب ‌افتاده تأسیس کرد. پس‌ازآن تجهیزات جدیدی به گمرک اضافه ‌شده و ترمینال کروز نیز گسترده ‌تر شد. در سراسر جهان معمولاً به ‌منظور جذب بازدیدکنندگان و نیز مسافران در بخش دریایی، گمرک و بندرها را به ‌روزرسانی می‌ کنند و این کار در راستای گسترش امور تجاری و گردشگری می ‌باشد.

گمرک سن پترز بورگ e1510606413881 - گمرک سن‌ پترزبورگ

در سن‌ پترزبورگ، بندر اصلی روسیه و کشتی ‌های کروز و پورت محموله‌ های اسکله و صدها خدمات دیگر بخش اصلی و بیرونی گمرک را تشکیل می ‌دهد. در سال‌ های اخیر بحث در مورد ساخت ترمینال کروز در لومونوسوف و بندری تجاری در ۳۰ مایلی غرب سن‌ پترزبورگ از سر گرفته شد. این طرح شامل پنج ترمینال برای کشتی ‌های کروز و دو ترمینال برای سایر کشتی‌ ها است که درمجموع هفت اسکله را تشکیل می ‌دهند.

ساخت و ساز های گمرک سن پترز بورگ

بسیاری از طرح‌ های ساخت ‌و ساز و بازسازی گمرک در بخش اصلی انجام می ‌شود. جزیره‌ ای در بخش شمالی این منطقه وجود دارد که مرکز اصلی این پروژه‌ محسوب می ‏شود. مرحله نهایی تکمیل پروژه برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ ریزی ‌شده و برنامه ‌ریزی فوق برای یک فضای اداری و ۵۰۰۰۰ کارگر است و همچنین این جزیره به محل تجاری تبدیل‌ گشته و مجتمع برج اداری در آن قرار گرفته و به ‌این ‌ترتیب به رقابت با بندرهای مهم جهان می ‌پردازد.

سن پترز بورگ - گمرک سن‌ پترزبورگ

گمرک سن‌ پترزبورگ با فضایی گسترده و کشتی‌ های باربری و مسافربری، مرکز تجاری بزرگ سن‌ پترزبورگ می‌ باشد. کشتی‌ های بزرگ کروز در مجتمع جدید دریایی و در سه مایلی شمال غربی مرکز سن‌ پترزبورگ قرار دارند و نیز مراکز خرید و خدمات زیادی در این گمرک واقع گشته. و کشتی ‌های کوچک کروز نیز رودخانه نوا را درمی‌ نوردند. گمرک سن‌ پترزبورگ پل ارتباطی و بزرگ‌ترین مرکز تجاری در این منطقه پهناور از روسیه به شمار می ‏رود.

دسته ها: جاذبه های گردشگری  سنت پترزبورگ  روسیه سنت پترزبورگ گمرک سن پترز بورگ

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *