آخرین خبرها

گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر

گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر ” آیا ترجمه محتوی سایت باعث تکراری شناخته شدن سایت از نظر گوگل است ” در این مقاله به بررسی سایتهایی که اقدام به ترجمه سایت خود به چند زبان از طریق مترجم گوگل می نمایند می پردازیم .با دانشنامه تی تیل همراه باشید .

و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر - گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر
گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر

گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر

آیا ترجمه چند زبانه از یک محتوی درون سایتهای مختلف موجب مجازات برای محتوای تکراری می شود؟

یک محتوی به زبان فارسی و همان محتوی به به زبان انگلیسی با یکدیگر متفاوت هستند .بنابراین اگر شما یک محتوی را به زبان فارسی تولید کنید یا متنی به زبان فارسی داشته باشد و دوباره همان محتوی در فارسی تکرار شود در این شرایط محتوی تکراری ایجاد می شود و گوگل می خواهد که فقط و فقط یک محتوی در زبان فارس یوجود داشته باشد و کپی دیگری از آن وجود نداشته باشد ولی اگر شما محتوی فارسی را جدا و محتوی انگلیسی را هم جدا داشته باشید در اینصورت سایت شما مجازات نخواهد شد چرا که یک محتوا با دو زبان دارید . اما یک کار دیگر را هم باید مد نظر داشته باشید و آن اینست کهاگر مطلبی و محتوای را خودتان ایجاد کرده اید و سپس آن محتوای را به انگلیسی یا هر زبان دیگری ترجمه کرده باشید همه چیز در بهترین شرایط ممکن قرار دارد چون هیچ چیز تکراری در این مطلب وجود ندارد

ولی اگر شما یک محتوای کپی شده در فارسی داشته باشید و سپس آنرا با استفاده از ترجمه گر گوگل به صورت اتوماتیک به زبانهای دیگر ترجمه کرده باشید شما اسپمر شناخته خواهید شد . به خاطر اینکه کاملا به صورت اتوماسیون وار رفتار می کنید .

بنابر این توص یه می کنیم که اگر سایت شما در چند کشور مختلف خدمات ارائه می دهد شما باید محتوای خوب با زبانهای این کشورها ایجاد کنید . ام ابه هیچ وجه توصیه نمی کنیم مطالب خود را بصورت خودکار توسط ترجمه گر گوگل به بسیاری دیگر از زبانها ترجمه کنید .

مطمئن شوید ترجمه ای را که روی محتوای شما صورت گرفته است به درستی انجام گرفته باشد برای کسانیکه می خواهند به سایت شما وارد شوند اینکار بسیار مفید است.

منبع : دانشنامه تی تیل , گوگل و ترجمه یک مقاله به زبانهای دیگر

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

یک نظر

  1. سلام
    برای ترجمه حرفه ای متون خود به 37 زبان زنده ی دنیا میتوانید به وب سایت موسسه ایران تایپیست مراجعه کنید
    موسسه ایران تایپیست با ترجمه ی تخصصی و مترجمین کاملا متخصص در خدمت شماست
    ترجمه ی تخصصی را با مترجمین متخصص موسسه ایران تایپیست تجربه کنید
    تحویل فوری
    قیمت مناسب
    کار تضمینی
    پشتیبانی 24 ساعته
    گارانتی 72 ساعته پس از تحویل کالا
    هنگام ثبت نام برای استفاده از تخفیف از کد معرف 4307 استفاده کنید
    http://www.irantypist.com
    09199170040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *