آخرین خبرها

یادگیری تایپ ده انگشتی

یادگیری تایپ ده انگشتی  » حتما شما نیز به این نکته پی برده اید که در جامعه امروزی و زمانی که در حال زندگی کردن درآن هستیم توانایی تایپ سریع چه اهمیتی دارد . ما سعی داریم تا در این مطلب بهترین روش یادگیری تایپ ده انگشتی را به شما بیاموزیم . تعدادی از از دوستان صاحب نظر در خصوص اهمیت تایپ ده انگشتی و یادگیری آن برای کودکان به این نکته اشاره نموده اند که امکان حذف شدن قلم و کاغذ از مدارس وجود دارد با این وجود یادگیری تایپ ده انگشتی امری واجب و ضروری برای فرزندانمان خواهد بود .

 اخیراً در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی یک فصل از کتاب درسی، به تایپ سریع اختصاص داده شده است. در این فصل توجه زیادی به امر یادگیری مهارت تایپ ده انگشتی شده و سعی بر این است که از همان کودکی این مهارت بسیار مهم را به کودکان یاد داد. ازآنجایی‌که این روزها معمولاً از دانش‌آموز و فروشنده گرفته تا مهندس و دکتر همه، با کامپیوتر و تایپ سروکار دارند؛ ازاین‌جهت یادگیری این مهارت، برای همگان توصیه می‌شود.

.jpg - یادگیری تایپ ده انگشتی

دلایل یادگیری تایپ ده انگشتی

دلایل یادگیری تایپ ده انگشتی» هیچ تا حالا به مدت زمانی که هنگام تایپ کردن صرف می‌کنید و یا اثرات بدی که به علت استفاده نادرست از کامپیوتر سراغتان می‌آید فکر کرده‌اید؟ خستگی مچ دست‌ها و عضلات گردن و یا ستون فقرات از این موارد هستن. در تصویر زیر میزان از دست دادن زمان یک کاربر عادی و یک تایپیست را بررسی کنید.

1 - یادگیری تایپ ده انگشتی

روش‌های یادگیری تایپ ده انگشتی

شاید شما هم با گشت و گذری در اینترنت، روش‌های متعددی را برای آموزش تایپ، یافته‌اید. کتاب، ویدئو و نرم‌افزارهای آموزشی منابع آموزشی رایجی هستند که در اینترنت کم‌وبیش یافت می‌شوند. حال این سؤال پیش می‌آید که کدام شیوه بهترین شیوه آموزشی است و شما را در کمترین زمان به یک استاد تایپ تبدیل می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم روشی مناسب است که شما را درگیر تایپ ده انگشتی کند (روش تعاملی یا به‌اصطلاح interactive). به‌عبارت‌دیگر شما فقط با تایپ کردن و انجام این عمل قادر به یادگیری تایپ خواهید بود. خواندن مطالب و ترفندهای تایپ مفید است ولی کافی نیست. همان‌طور که یادگیری رانندگی فقط با خواندن کتاب آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر نخواهد بود. پس نتیجه می‌گیریم که بهترین روش روشی است که کاربر در آن پیوسته در حال تمرین کردن و تایپ کردن باشد.

 سریع - یادگیری تایپ ده انگشتی
نرم‌افزارهای آموزش تایپ

در حال حاضر بهترین روش ثبت‌شده برای یادگیری تایپ ده انگشتی استفاده از نرم‌افزارهای آموزش تایپ است. نرم‌افزارهای آموزشی، به‌صورت چشم‌گیر، باعث تقویت حافظه عضلانی (حافظه عضلانی معادل فارسی عبارت  muscle memory بوده و مسئول یادگیری و به خاطر سپردن یک حرکت مشخص در اثر تمرین آن است) شده و در کمترین زمان ممکن باعث می‌شوند که کاربر به بهترین نحو تایپ ده انگشتی را فرابگیرد. در این میان بعضی نرم‌افزارها فقط برای تمرین مناسب هستن به این صورت که متنی را در اختیار کاربر قرار داده و از کاربر می‌خواهند آن را در یک بازه زمانی معین تایپ کند. این نوع نرم‌افزارها برای آموزش مناسب نبوده و فقط برای تمرین توصیه می‌شوند. در ادامه یک نرم‌افزار بسیار کامل ایرانی را معرفی خواهیم کرد. این نرم‌افزار تمامی موارد که در بالا ذکر شد را به‌علاوه قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر را یکجا به همراه دارد.

ده انگشتی - یادگیری تایپ ده انگشتی

 

نرم افزار تایپ ده انگشتی هم تایپ

هم تایپ با داشتن مزیت‌های خیلی زیاد نسبت به نرم‌افزارهای مشابه می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. این نرم‌افزار همانند یک معلم هوشمند، گام‌به‌گام شما را تا تبدیل‌شدن به یک تاپیست راهنمایی می‌کند.

هم تایپ نرم‌افزاری بسیار جامع و کامل است. این نرم‌افزار قادر است در کمترین زمان ممکن و به شیوه‌ای آسان و لذت‌بخش شمارا به یک تایپیست حرفه‌ای تبدیل می‌کند. نرم‌افزار هم تایپ هر آنچه شما برای یادگیری تایپ ده انگشتی نیاز دارید و حتی بیشتر از آن را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به‌طوری‌که شما پس از کمی کار با آن، از پیشرفت چشمگیر خود شگفت‌زده خواهید شد!

این نرم افزار نیاز به دانلود نداشته و به سادگی قابل اجرا بر روی کامپیوتر و لپ تاب شما می باشد .

چرا این نرم‌افزار را پیشنهاد می‌کنیم:

  • کامل‌ترین نرم‌افزار آموزش حرفه‌ای تایپ فارسی و انگلیسی
  • آموزش فوق‌سریع و آسان تایپ ده انگشتی
  • گرافیک بسیار جذاب و سهولت استفاده
  • محیط فارسی و کاربرپسند
  • افزایش سرعت تایپ در کمترین زمان
  • تمرین‌های گام‌به‌گام و استاندارد تایپ ده انگشتی
  • آشنایی با تمامی اصول و مبانی تایپ ده انگشتی
  • گزارش‌گیری حرفه‌ای ثبت تعداد خطاها، زمان، تعیین امتیاز
  • تعیین میزان دقت تایپ شما
  • محاسبه و تعیین سرعت تایپ شما
  • معلم هوشمند که شما را راهنمایی می‌کند.
  • پشتیبانی از اعراب و حرکت‌گذاری
  • آموزش نحوه صحیح و استاندارد استفاده از صفحه‌کلید
  • داری صفحه‌کلید راهنما و آموزش نحوه قرار گرفتن انگشتان
  • نمایش طریقه حرکت و قرارگیری انگشتان بر روی صفحه‌کلید
  • تقویت حافظه عضلانی یا به‌اصطلاح muscle memory
  • نرم‌افزار محبوب کاربران فارس زبان داخل و خارج از کشور
  • جدیدترین نرم‌افزار آموزش تایپ
  • به‌روزرسانی‌های همیشگی
  • یادگیری آسان و کم‌هزینه در خانه
  • قابل‌اجرا بر روی تمامی ویندوزها ازجمله ویندوز10
  • پشتیبانی خوب و همیشگی

و کلی ویژگی‌های دیـــگر …

جهت ورود به صفحه نرم افزار تایپ اینجا کلیک کنید

یادگیری آسان و کم‌هزینه در خانه

اگر تمایل دارید تایپ کردن را به‌صورت استاندارد و اصولی در خانه و با کمترین هزینه فراگیرید، این نرم‌افزار گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. با این نرم‌افزار یاد خواهید گرفت که چگونه به‌صورت استاندارد تایپ کنید و در عرض مدت کوتاهی به یک تایپیست حرفه‌ای تبدیل شوید. همچنین لازم به ذکر است که دوره‌ها و کلاس‌های که برگزار می‌شوند بسیار پرهزینه بوده و متأسفانه بازدهی مناسب را دارا نمی‌باشند. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین روش ثبت‌شده برای یادگیری تایپ ده انگشتی استفاده از نرم‌افزارهای آموزش تایپ است. این نرم‌افزار نیازی به اینترنت نداشته و با حداقل سخت‌افزار قابل‌اجراست. ما سعی کردیم با بررسی و مطالعه نرم‌افزارهای مشابه آموزش تایپ فارسی و با توجه به نظرات و نیاز کاربران عزیز، یک نرم‌افزار قدرتمند و کامل برای هم‌وطنان عزیز طراحی کنیم که تمامی نیازهای آن‌ها را در امر یادگیری تایپ برطرف کند.

تایپ ده انگشتی - یادگیری تایپ ده انگشتی

هدف مجموعه ما معرفی و آموزش مهارت تایپ ده انگشتی به بهترین شکل به کاربران فارس زبان می‌باشد. ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که بهترین خدمات را تقدیم شما کنیم. تاکنون از این نرم‌افزار در آموزشگاه‌ها و مؤسسات زیادی استفاده‌شده و نتایج بسیار خوبی را به ما گزارش داده‌اند.

در این مقاله، در مورد تایپ ده انگشتی، اهمیت آن و شیوه‌های یادگیری آن صحبت کردیم. در این مطلب، با توجه به ویژگی‌های بسیاری زیادی که نرم‌افزار هم تایپ دارد، ما آن را به کاربران عزیز و افرادی که به دنبال یادگیری سریع مهارت تایپ ده انگشتی هستند، معرفی کردیم. این نرم‌افزار را با نرم‌افزارهای دیگر نیز مقایسه کنید و بهترین گزینه موردنظرتان را برای یادگیری تایپ انتخاب کنید.

نرم افزار تایپ ده انگشتی ، روش یادگیری تایپ سریع ، چگونه تایپ را یاد بگیریم ، بهترین روش یادگیری تایپ  ده انگشتی  ، روش استاندارد یادگیری تایپ سریع ، بهترین وش یادگیری ،هم تایپ ، یادگیری تایپ ده انگشتی

4/5 - (4 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *