آخرین خبرها

خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر

Tomb Raider 2013 : بازی تام رایدر نسخه جدید منتشر شد.سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است که نیازی به معرفی ندارد و تقریباً کسی نیست که حداقل یک نسخه از این مجموعه را تجربه نکرده باشد.

TombRaider2013 - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر
tomb raider

قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted که اکنون یکه تازی می کنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند که سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده کرده است. لارا کرافت (Lara Croft) یک باستان شناس ماجراجو است که در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی ، داستان کمی با نسخه های کلاسیک تفاوت دارد.

Tomb Raider2013 - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر
tomb raider

سفر او از جایی آغاز می شود که به خدمه کشتی ای به نام Endurance ملحق می شود تا سفر پرمخاطره خود را آغاز کند. مثلث برمودایی که در قسمتی از اقیانوس آرام وجود دارد، بارها و بارها حادثه آفرین بوده و اینبار برای Endurance و لارای جوان مشکل ساز می شود که باعث نابودی و غرق شدن کشتی می شود. البته در اولین سانحه، لارا جان سالم به در می برد، ولی از ناکجا آباد سر درمی آورد. او پس از مدتی به هوش می آید و خود را در میان تکه های شکسته کشتی می یابد که در ساحل یک جزیره ظاهراً زیبا و آرام رها شده است. اما آنچه مشخص است، این است که لارا باید راه نجاتی برای خود پیدا کند تا از این جزیره مرموز جان سالم به در ببرد.

Tomb raider 2013 - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر
tomb raider

تمامی نکات گفته شده در اولین تریلر از بازی قابل برداشت هستند. لارای به ظاهر جدید یک جوان معصوم است که هیچگونه تهاجم یا اکتشاف مقبره ای نداشته و کاملاً بعد دیگری از این شخصیت محبوب را به نمایش می گذارد. آیا کنترل چنین قهرمانی که میانه ای با مقبره های معروف سری ندارد، می تواند جذاب باشد؟

Tomb Raider 2013 1 - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر
Tomb Raider 2013

داستان، حاصل کار نویسنده ای جدید به نام ریانا پرچت (Rhianna Pratchett) است که در گذشته کار او در Mirror’s Edge را به یاد داریم و قطعاً وجود چنین شخصی نوید یک داستان پرپیچ و خم و گیرا را برای Tomb Raider می دهد. از تمامی نمایش های بازی تا کنون، مشخص است که سازندگان هیچگونه ترحمی نسبت به قهرمان جوان و بی تجربه خود نداشته اند و مرتب او را از چنگال گرگ به دهان شیر می اندازند.

Tomb Raider 2013 - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر
Tomb Raider 2013

توضیحات بیشتر:

این قسمت آخرین قسمت از سه گانه ای است که شخصیت اصلی یعنی لارا به دنبال مادر گمشده خود میگردد.{امیدوارم گفته هاشون دروغ باشه}.داستان بازی مانند دو شماره قبلی نیست ولی قشنگ و کامل کننده دو شماره قبلی است.داستان از جایی شروع میشود که قصر لارا در آتش میسوزد و بعد ازیک دمو کنترل لارا را به دست میگیرید و حدودا بخش تمرینی بازی محسوب میشود.چند دقیقه بعد از بازی کردن شما برای نجات دوستتان {ریپ} به طرفش میروید که او به سمت شما تیر شلیک میکند و معلوم نمیشه که به چه دلیل او به سمت شما تیر شلیک کرده تا که اواسط بازی شما باز این مرحله را به طور کامل بازی میکنید و معلوم میشود که یک شخصیت دیگر که کاملا شبیه لارا است به سمت ریپ و دیگر همکارانتان تیر شلیک میکند و وقتی که شما میرسید شخصیت کپی لارا فرار کرده و ریپ فکر میکنه که شما به سمت او تیر شلیک کرده اید.

جهت خرید بازی از فروشگاه تی تیل بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و با پر کردن مشخصات خود این بازی زیبا را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید سپس مبلغ ان را پرداخت کنید .

 

پستی - خرید پستی بازی Tomb Raider 2013 برای کامپیوتر

4.3/5 - (12 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *