آخرین خبرها

فواید استفاده از شیر پاک کن

 فواید استفاده از شیر پاک کن : همه کسانیکه در کار آرایش و پیرایش هستند با شیر پاک کن آشنایی دارند محصولی که برای پاک کردن صورت از مواد آرایشی کاربرد دارد . عده ای هم بر این عقیده اند که صابونها بهتر از شیر پاک کن می باشد حال با دانشنامه تی تیل همراه باشید برای خواند مطلبی درباره فواید استفاده  از شیر پاک کن.

کن -  فواید استفاده از شیر پاک کن
شیرپاک کن

 فواید استفاده از شیر پاک کن

 بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از شیر پاک کن تنها منحصر به پاک کردن آرایش خانم ها میباشد در حالی که شیر پاک کن یک پاک کننده’ ایده آل برای پوست همه’ افراد می باشدوهیچ گونه محدودیت جنسی یا سنی ندارد.

 مزیت شیر پاک کن بر صابون این است که اسیدیته(PH)شیرپاک کن متناسب با اسیدیته’ پوست میباشد وترکیبات موجود در آن به گونه ای است که به چربی های لایه’ شاخی آسیب نمیرساند.اما استفاده’ مکرر از صابون به عنوان پاک کننده’ صورت سبب خشکی پوست و در نتیجه بارزتر شدن چین و چروک های صورت میگردد.

 استفاده از شیر پاک کن حد اقل دو مرتبه در روز توصیه میشود.البته بنا بر موقعیت شغلی و محیطی فرد ممکن است تعداد دفعات استفاده در روز بیشتر شود.

 مثلا فردی که در یک محیط آلوده در مرکز شهر تهران شاغل است نسبت به یک خانم خانه دار که در یک شهرستان کوچک با آب و هوای پاک زندگی میکند نیاز بیشتری به استفاده از شیر پاک کن دارد.

 برای استفاده از شیر پاک کن بهتر است آن را با انگشت روی صورت مالیده و با حرکات دورانی انگشت روی صورت ماساژ دهید سپس با آب صورت را آبکشی نمایید.

 توجه نمایید که هرگز نباید شیر پاک کن روی صورت بماند بلکه حتما باید با آب و یا تونیک مکمل خود شسته شود.

در خاتمه متذکر میشوم که در انتخاب نوع شیر پاک کن دقت کافی بفرمایید.شیر پاک کن باید متناسب با نوع پوست شما(چرب،خشک یامختلط)و از مارکی مطمئن و مرغوب باشد.

منبع : دانشنامه تی تیل ,  فواید استفاده از شیر پاک کن

5/5 - (4 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

یک نظر

  1. سلام. خیلی خوب بود فقط من یه سوال دارم. من از شیر پاکن my استفاده می کنم میخواستم بدونم به دور چشم اسیبی نمیرسونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *