آخرین خبرها

خرید پستی بازی مرتال کومبت 2013

Mortal Kombat 2013 »  به جرعت کسی را میتوان یافت که نام این بازی رو نشناسه یا فیلم اون رو ندیده باشه..برد مرگبار یا مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون (به انگلیسی: Ed Boon) و جان توبیاس (به انگلیسی: John Tobias) می‌باشد تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی در سال ۱۹۹۵ میلادی با نام مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat) و فیلم دیگری نیز با نام مورتال کامبت : نابودی (به انگلیسی: Mortal Kombat Annihilation) در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شدند.برای دانلود بازی Mortal Kombat و توضیحات بیشتربه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Mortal.Kombat.Komplete.Edition - خرید پستی بازی مرتال کومبت  2013
خرید پستی بازی موتال کامبت

همچنین در سریالی با نام مورتال کامبت پیروزی (به انگلیسی: Mortal Kombat Conquest) در ۲۲ قسمت عرضه شد.به تازگی نیز سریالی با نام مورتال کامبت میراث (به انگلیسی: Mortal Kombat Legacy) در حال انتشار است! بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول‌های آرکید منتشر شد. این بازی در سبک مبارزه‌ای بوده و به صورت‌های تک نفره (Arcade یا نبردهای پیاپی)؛ دونفره و یا ماجرایی (در بازی راهبان شائولین) بازی می‌شود. روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان بوده و بدین ترتیب است که در صفحه اول، بازیکننده شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کرده و طی دو مرحله (Round) به مبارزه با شخصیت رایانه یا بازیکنندهٔ دوم می‌پردازد. برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. از جمله بخش‌های قابل ذکر این بازی فیتالیتی (Fatality) است. پس از دوبار بردن، جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می‌گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می‌شود.در این لحظه جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون ویژه که به فیتالیتی معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد..

mortal kombat komplet edition 01 1024x576 - خرید پستی بازی مرتال کومبت  2013
بازی موتال کنبد

سیستم مورد نیاز برای اجرای باز مورتال کمبت 2013

OS:32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor:Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory:2 GB RAM

Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®:۱۰

Hard Drive:10 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Windows XP and DirectX® ۹٫۰c and below not supported

این بازی دارای کاور و لیبل مخصوص بوده و در 2 DVD توسط فروشگاه نرم افزاری تی تیل ارائه می گردد جهت خرید اینترنتی این بازی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید   . برای اطلاع از قیمت ها بر روی دکمه خرید کالیک کنید تا در ادامه خرید از قیمت ها و زمان ارسال مطلع شوید .

پستی - خرید پستی بازی مرتال کومبت  2013

3.6/5 - (14 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

4 نظر

  1. آقا یلام بازی کمبات کریتوس هم داره؟

  2. آقا یلام بازی کمبات کریتوس هم داره؟
    لطفا جواب بدین تورو خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *