آخرین خبرها

خرید پستی بازی Rome Total War

خرید پستی بازی Rome Total War : دانشنامه تی تیل یک بازی استراتژیک زیبا به نام Rome Total war را که برای pc است برای خرید اینترنتی برای شما علاقمندان به بازیهای استراتژیکی قرار داده است . علاقمندان به این نوع بازیها با دانشنامه تی تیل همراه باشند تا با نحوه خرید بازی Rome Total War آشنا گردند.

22 - خرید پستی بازی Rome Total War
Rome Total War

خرید پستی بازی Rome Total War

 سبک استراتژی یکی از قدیمی ترین سبک ها در میان ژانرهای مختلف بازیهای رایانه ای است که معمولا بندرت در آن نوآوری دیده می شود.

معمولا این گونه بازیها بسیار پر هزینه و پر کار هستند و به همان نسبت هم بازی کردنشان وقت گیر است. البته بازیهای بسیار خوبی در این سبک عرضه شده اند که می توان از میان آن به شاهکار مایکروسافت یعنی rise of nation و همچنین age of mytiology اشاره كرد.

این بازیها تقریبا نسخه های بهبود یافته بازیهای قدیمی تری هستند که موفقیت و محبوبیت آنها از پیش تعیین شده بود Rome Total War هم تقریبا از همین دسته بازیها به شمار می آید.

پیش از این بازیهای shogun , medieval را نیز دیده بودیم که از سری total war هستند و بازیهای چندان برجسته ای در سبک استراتژی به شمار نمی آمدند.

اما آخرین شماره از این سری که rome نام دارد. حسابش از بقیه جداست. بدون تردیدRome Total War  یکی از بهترین بازیهای سبک استراتژی تا به امروز است.

11 - خرید پستی بازی Rome Total War
Rome Total War

همان طور که از اسمش پیداست، بازی در زمان جنگهای روم اتفاق می افتد و شما می توانید رهبری یکی از سه گروههای سیاسی روم را به عهده بگیرید. این سه گروه در ابتدای بازی با یکدیگر متحد هستند. ولی همین طور که بازی پیش می رود. رقابت برای تصرف مجلس سنا و تسلط بر روم آغاز می شود در اینجاست که شما باید لیاقت خود را در رهبری حزب نشان دهید. بازی در کل از 15 مرحله تشکیل شده است. که چندان هم طولانی نیست. در هر مرحله ماموریت ها در قالب دستورات سنا به شما ابلاغ خواهد شد. شاید بتوانید Rome Total War را در 3 یا 4 روز تمام کنید. ولی بعد از آن تازه بازی شروع می شود!

پستی - خرید پستی بازی Rome Total War

51 - خرید پستی بازی Rome Total War

پستی - خرید پستی بازی Rome Total Warاگر جزو کسانی هستید که تجربه بازی کردن هیچکدام از بازیهای سری total war را نداشته اند. بد نیست بدانید که این بازیها کمی با بازیهای استراتژی معمولی تفاوت دارند. مثلا در rtw در حین حرکت از یک استان به استان دیگر در محدوده خودتان، ممکن است از سوی دشمن حمله قرار بگیرید و برای جلوگیری از این اتفاق، باید تعداد مناسبی سرباز در این راهها مستقر کنید تا از ورود دشمن به ایالت های شما جلوگیری کنند. کنترل یک ایالت وقتی در دست شماست که شهر اصلی آن را تصرف کرده باشید. هنگام تصرف شهرهای دشمن، حواستان باشد که به خود شهر زیاد صدمه نزنید، چون بعد از تصرف آن مجبور می شوید دوباره همه جا را بازسازی کنید!

از نکات دیگر که بد نیست هنگام مبارزه ها به یاد داشته باشید، آشنایی با نقاط ضعف و قوت واحدهای مختلف است. بعضی وقتها می توانید با سربازهای بظاهر ضعیف خود بعضی از لشکرهای دشمن را براحتی از بین ببرید. یکی از بهترین راههای فهمیدن این موضوع، دقت به نحوه حمله دشمن است. معمولا رایانه با هوش مصنوعی خوبی که دارد می تواند تشخیص بدهد از چه واحدهایی برای مقابله با حمله شما استفاده کند.

مانند دیگر بازیهای سبک استراتژی، در میان افراد شما جاسوس دیپلمات و سربازان تکاور هم پیدا می شود که از ویژگی های خوب هر کدام (که خودتان بهتر از من می دانید!) به موقع باید استفاده کنید.

با وجود این موتور گرافیکی قدرتمند با نقشه ها و جزییات کافی. rtw بازی ای است که حتی کسانی که از سبک استراتژی خوششان نمی آید باید، یک بار آن را امتحان کنند! برای بازی کردن rtw بهتر است کارت گرافیکی 64 مگابایتی و پردازنده 8/1 گیگا هرتزی داشته باشید.

موتور گرافیکی بازی rome اين امكان را به شما مي دهد تا جنگ را از دید هر کدام از سربازان ببینید!

3 - خرید پستی بازی Rome Total War

پستی - خرید پستی بازی Rome Total War

حجم بازی 2 گیگ و این محصول بصورت اورجینال ارائه می گردد. شما می توانید به فروشگاه تی تیل ب آدرس اینترنتی teeteel.comمراجعه نماید و از دیگر محصولات این فروشگاه دیدن نمایید .

منبع : دانشنامه تی تیل .

3.8/5 - (24 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

2 نظر

  1. علی فیروزبخت

    چرا امکان خرید وجود نداره من عاشق این بازی ام ولی متاسفانه گم کردم پک بازی رو و میخوام و در به در دنبالشم .

    • سلام دوسته عزیز منم خیلی این بازی رو دوست داریم هروقت پیدا کردی بهم حتما بگو
      اینم آیدی روبیکامه
      mahdi_dhm@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *