آخرین خبرها

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی دیگر از خدمات گروه برنامه نویسی تی تیل می باشد کهبا سابقه درخشان و نمونه کارهای مطرح در این زمینه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

سایت آژانس مسافرتی - طراحی سایت آژانس مسافرتی

ارائه خدمات فروش آنلاین تور های مسافرتی

پیاده سازی سیستم آنلاین رزرو تور های مسافرتی بصورت کاربر پسند و حرفه ای با طرح های پیشنهادی شما و در اختیار قرار دادن طراح به منظور مشاوره در خصوص بهترین طرح برای وب سایت شما.

پیاده سازی صفحات هماهنگ با الگوریتم های جدید گوگل برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل .

پیاده سازی سایت هماهنگ با انواع تلفن های همراه با رزولیشن های مختلف جهت بهره برداری بهتر و آسانتر کاربران و فروش بیشتر و سود آوری بیشتر برای شما.

سایت آژانس مسافرتیخوب - طراحی سایت آژانس مسافرتی

ارائه خدمات سئو مختص وب سایت طراحی شده شما

سئو امری واجب و حیاتی برای هر وب سایت می باشد آژانس های مسافرتی با وجود رقبای بسیار می بایستی در این مورد بیش از دیگر وب سایت ها فعالیت داشته باشد که این موضوع مورد توجه گروه برنامه نویسی تی تیل بوده و کلیه مواردی که بایستی در این خصوص اعمال شوند را بر روی وب سایت شما پیاده خواهند کرد.

و تبلیغات آژانس های مسافرتی - طراحی سایت آژانس مسافرتی

سرویس فروش بلیط بصورت آنلاین

فروش بلیط بصورت اینترنتی بیشترین حجم فروش های اینترنتی در ایران را به خود اختصاص داده است به همین دلیل داشتن سیستمی یکپارچه و قوی برای فروش و رزرو بلیط یکی از نیاز های هر آژانس مسافرتی بوده و می باشد . تیم ما با تجربه ده ساله در این امر به سادگی بهترین سیستم آنلاین فروش بلیط و رزرو آن را برا شما بصورت هوشمند پیاده سازی خواهد کرد . با ما در تماس باشید تا بهترین راهکار را برای شما بازگو کنیم .

متخصص آژانس مسافرتی - طراحی سایت آژانس مسافرتی

ارائه کلیه خدمات اداره وب سایت

اگر برای داشتن یک وب سایت آژانس مسافرتی تصمیم خود را گرفته اید ولی نیروی اداره کننده آن را در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید گروه نرم افزاری تی تیل می تواند برای هر یک از بخش های آژانس مسافرتی شما تیمی را اختصاص دهد تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با پشتیبانی شرکت وب سایت شما را اداره کنند تولید محتوا کنند سئوی سایت را انجام دهند تور های شما را درج کنند و تمامی کارهایی را که برای اداره یک آژانس مسافرتی نیاز است انجام دهند .  با ما در تماس باشید

برای آژانس های مسافرتی - طراحی سایت آژانس مسافرتی

ارائه خدمات تبلیغات و مدیریت بازاریابی وب سایت های مسافرتی

تبلیغات اینترنتی در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و پیش بینی شده است در چند سال آینده تبلیغات اینترنتی پر طرفدار ترین نوع تبلیغات در دنیا شود و این پدیده متخصصانی را نیز پرورش داده است تا از روش های گسترده تبلیغات بهترین و پر سود ترین روش های تبلیغاتی را برگزیده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند . تیم تبلیغات و بازاریابی ما این مهم را برای شما انجام خواهد داد با ما همراه باشید تا با بهترین روش ها بازاریابی شما را انجام دهیم .

مشاوره در خارج از وقت اداری   09192143350  اقای عزتی

 

 

 

در این بخش مرور کردیم : ارائه خدمات تبلیغات و مدیریت بازاریابی وب سایت های مسافرتی,ارائه کلیه خدمات اداره وب سایت,سرویس فروش بلیط بصورت آنلاین,ارائه خدمات سئو مختص وب سایت طراحی شده شما

5/5 - (1 امتیاز)

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *