آخرین خبرها

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ساده ترین کار ممکن برای هر کاربر اینترنتی می باشد ولی در صورتی که در ابتدا با این امر اشنایی کامل را داشته باشد. مجموعه ای را که هم اکنون برای شما اماده کرده ایم ,مجموعه ای کامل برای طراحی وب سایت های پویا و داینامیک می باشد . این مجموعه دارای اموزش های تصویری مورد نیاز جهت طراحی وب سایت می باشد . اموزش دریم ویور که بزرگ ترین و بهترین نرم افزار طراحی وب سایت می باشد , آموزش اصول اساسی جی کوئری , آموزش دریم وی ور و استفاده از مای اس کیو ال در دریم وی ور و استفاده از کد های پی اچ پی در دریم‌ویور ,آموزش ورد پرس , آموزش ساخت تم برای ورد پرس توسط دریم‌ ویور,از جمله آموزش های این پکیج طراحی وب سایت می باشد .

وب سایت - طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

  اموزش های این پکیج  در یک dvd اورجینال  به صورت فیلم های آموزشی و به زبان انگلیسی ارائه می گردد . این فیلم ها به ساده ترین روش های ممکن آموزش را ارائه داده اند که با تماشای ان به راحتی اصول طراحی وب سایت را خواهید اموخت .

آموزش کامل ویدئویی زبان برنامه نویسی php

مجموعه کامل وعملی کار با زبان php زبان php پر کاربرد ترن زبان برنامه نویسی برای طراجی و کد نویسی صفحات وب می باشد .

آموزش اصول جی کوئری

جی کوئری به مجموعه اعمالی می گویند که برنامه نویسان به وسیله ان به راحتی می توانند سایت پویا و زیبایی طراحی کنند . در واقع جی کوئری برای زیبایی و ظاهر سایت ها به کار می رود .

آموزش دریم وی ور

برای طراحی وب سایت های داینامیک نرم افزار های فراوانی وجود دارد که یکی از مهمترین و بهترین انها نرم افزار تولیدی شرکت ادوبی با نام دریم وی ور می باشد . ما در این پکیج که در اختیار شما قرار می دهیم آموزش ویدئویی دریم وی ور را نیز گنجاده ایم تا مشتریان عزیز به بنیادی ترین نرم افزار طراحی سایت اشنایی پیدا کنند .

آموزش دریمویور استفاده از اسکیوال سرور

استفاده از اسکیو ال  سرور در دریمویور مشکل ترین قسمت کار با دریمویور می باشد . که با اموزش های موجود در این پکیج اشنایی شما با اسکیوال و استفاده ان در دریمویور بالا می رود و با این بخش مهم در طراحی وب سایت اشنا خواهید شد.

آموزش مدیریت هاست وب سایت

قیمت بالای نگهداری وب سایت مربوط به بخش هاست سایت می باشد . اگر مدیریت صحیحی برای اداره هاست وب سایت خود نداشته باشید فضای پرت بسیاری در هاست شما به وجود خواهد امد که باعت پر شدن هاست و بالا رفتن هزینه های نگهداری هاست شما می شود . اما در این آموزش که در اختیار شما قرار خواهد گرفت  شما با مدیریت صحیح هاست وب سایت آشنا خواهید شد .

آموزش سریع وردپرس

آموزش ورد پرس در 24 ساعت نام ویدئوی اموزشی می باشد که به شما آموزش می دهد چگونه در طی 24 ساعت یا کمتر از ان بتوانید برای خود یک سایت در اینترت دست و پا کنید . ورد پرس یکی از نرم افزار های قوی برای مدیریت سایت های داینامیک می باشد . هم اکنون بسیاری از سایت های بزرگ کشور ما از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند.

ساخت تم برای ورد پرس

بعد از اینکه توانستید کار کردن با ورد پرس را فرا بگیرید مهم ترین کار طراحی کردن قالب های زیبا برای وب سایت شماست . ورد پرس تم ها و قالب های آماده ای دارد که شما می توانید به راحتی دانلود کنید ولی اگر بخواهید قالب اختصاصی برای سایت خود ایجاد کنید این فیلم اموزشی گزینه خوبی برای شما خواهد بود .

این پکیج که هم اکنون در اختیار شماست در قالب یک دی وی دی به صورت اورجینال و به صورت پستی برای شما ارسال خواهد شد . برای اطلاع از قیمت ,نحوه خرید و ثبت مشخصات خود بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید . در ضمن باید یاد اور شوم اموزش های موجود در این dvd به صورت اورجینال و به زبان انگلیسی می باشد .

اگر سوال یا مشکلی برایتان به وجود امد می توانید با مسئول فروش اینترنتی آقای عزتی در میان بگذارید . شماره تماس در ساعات اداری     09192143350

پستی - طراحی وب سایت

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *