آخرین خبرها

10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است! – شرکت پرواز پردازشرکت پرواز پرداز امروزه اگر بهترین و تمیزترین خودروی ٥٠سال پیش را داشته باشید، حتی اگر کارخانه‌اش را هم دایر کنید، کمتر کسی آن خودرو را از شما می خرد. شاید برای نمایش در موزه یکی دو دستگاه بخرند ولی کسی برای استفاده و تردد در جاده و خیابان چنین خودرویی نمی‌خرد.
درست است که این خودرو در زمان خودش بهترین بوده است ولی الآن آهن‌پاره‌ای بیش نیست؛ نه امنیت دارد، نه بازده سوخت مناسب و نه راحتی.
با این‌حال خیلی‌وقت‌ها می‌شنویم که کسی می‌گوید:«ماشین هم ماشین‌های قدیم!!!».
تکنولوژی های جدید به شما راحتی، آسایش و امنیت بیشتر می دهند، این امر در وب سایت ها هم صدق می کند.
حال به این ۱۰ مورد می پردازیم:

۱- نحوه ی رفتار مصرف کننده ها و سلایق مردم:

با این که هنوز نظر سنجی ۹۵ در حال تکمیل است اما بیش از ۵۰% ایرانی ها از به صورت اینترنتی جهت ثبت نام اقدام کرده اند. واین نشان از رشد استفاده مردم از اینترنت را نشان می دهد. همان طور که در جدول زیر مشاهده می کنید، آمارها نشان از افزایش استفاده مردم ایران از اینترنت را نشان می دهد.

۲- مشتری بیشتر:

همانطور که در جدول بالا ملاحظه می فرمایید آمار استفاده از اینترنت در ایران روز به روز بیشتر می شود و از طرفی افزایش اینترنت در موبایل شما بنابراین مشتریان ابتدا وب سایت شما را پیدا می کنند سپس شما را پیدا می کنند چون امروزه کابران هر چه بخواهند در گوگل جستجو می کنند.

graph chart up arrow 600x546 300x273 - 10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

۳- توضیح راحت تر به مشتری:

پاسخگویی به مشتریانتان شما را کلافه کرده؟ اعلام انواع فیمت ها؟ خانم / آقای تورتایلند چنده؟ چگونه می خواهید حداقل ۵ هتل رو به ایشون اعلام کنید؟ وچگونه مشتری پشت تلفن گیج نشود؟ چگونه مشتری به شما اعتماد کند؟

customer 002 300x226 - 10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

۴- بزرگی و وسعت آژانس خود را در کمترین زمان و کمترین هزینه انجام می دهید

اگر بخواهید ۱۰۰ متر بابت اجاره دفتر خود بپردازید، چقدر باید هزینه کنید؟ اگر ۱۰۰ صفحه به وب سایت خود اضافه کنید که منجر به خرید بیشتر از شما شود چقدر باید هزینه کنید؟

حتما با شهرداری و دارایی هم قبلا برای افزایش دفترآژانس خود مذاکراتی داشته اید!!

۵- پاسخگویی به مشتریان بیشتر با هزینه کمتر

index - 10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

۶- شاهراه بیشترین بازدید کننده ها قرار می گیرید

۷- کسانی که دنبال شما می گردند شما را سریع تر پیدا می کنند

Text search 1 300x175 - 10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

۸- رسیدگی راحت تر به نظرات مشتریان

۹- جلب اعتماد مشتری:

به طور مفصل در این باره بعدها در مقالات مختلف راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد که چگونه اعتماد مشتریان رو از طریق وب سایت جلب کنیم، اما این رو در نظر بگیرید چون امروزه مردم ابتدا وب سایت شما رو می بینند سپس به شما اعتماد می کنند (البته در صورتی که شما قبلا برند نشده باشید)

۱۰- در ۲۴ ساعت خدمات بدهید:

وب سایت هم باید پیوسته به روز باشد، هم درتولید محتوا و هم در نسخه نرم افزاری آن.

امروزه بسیاری از ابزارهای به کار رفته در وب سایت منحصر به این دوران می باشد به طوری که در گذشته این موارد قابل استفاده نبوده چه این موارد در بحث طراحی و چه در بحث برنامه نویسی.

مثلا ساده ترین مورد، بحث نمایش در موبایل است (“Responsive”) . این به تکنولوژی به شما کمک می کند به کاربرانی که توسط موبایل به وب سایت شما مراجعه می کنند، راحت تر و بهتر بتوانند تور های شما را بازدید کنند و از حدمات شما بهره مند گردند.

به ویندوز کامپیوتر شرکت خود نگاه کنید، آیا هنوز دارید از نسخه ویندوز ۹۵ استفاده می کنید؟ یا ۹۸؟

تکنولوژی با توجه به نیاز مردم روز به روز در حال به روز رسانی می باشد و شما مشتری عزیز هم باید گام به گام با این تکنولوژی همگام شوید.

منبع: 10 دلیلی که وب سایت برای آژانس هواپیمایی شما مناسب است!

5/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *