آخرین خبرها

ویروسی نشدن فلش

Flash 300x197 200x100 - ویروسی نشدن فلشدر این تاپیک دو روش برای ویروسی نشدن فلش ذکر کردیم اگر مشکلی داشتید می توانید در تالار گفتمان مطرح نمایید.
روش اول:در اين روش  مقدار فضاي خالي موجود در فلش را با يک فايل ساختگي يا Dummy پر کنيم تا هيچ فايلي نتواند درون فلش ذخيره و ايجاد شود…

البته اين روش زماني کارآمد است که شما مي‌خواهيداز اطلاعات داخل فلش مموري خود استفاده نماييد و نيازي به فضاي خالي آن نداريد.
– قبل از انجام اين کار نياز به دانستن ميزان فضاي خالي موجود در فلش داريم.

– براي اين کار بر روي درايو فلش راست کليک کنيد و گزينه Properties را برگزينيد.

– در پنجره باز شده ميزان دقيق فضاي خالي را ياداشت کنيد.
– در قسمت run فرمان Cmd را تايپ کنيد.

-در اين قسمت ما مي‌خواهيم توسط فرمان Fsutil يک فايل با حجم دلخواه ايجاد کنيم بدين منظور فرمان زير را وارد کنيد و کليد Enter را فشار دهيد.
fsutil file createnew F:IamDummy 1300594688
شما بايد بجاي عدد مذکور ميزان فضاي خالي در فلش مموري خود و به جاي درايو F، درايوي را که معرف فلش مموري‌تان است وارد نماييد و منتظر شويد تا فايلي با نام Iamdummy با حجم مورد نظر ساخته شود. انتخاب اين نام دلخواه بوده و مي‌توانيد يک نام ديگر را برگزينيد.
– اگر دوباره ميزان فضاي خالي در فلش خود را مشاهده کنيد خواهيد ديد که عدد صفر نمايش داده مي‌شود اين بدين معني است که حتي ? بيت هم فضاي خالي در فلش شما موجود نيست !
– درون فلش خود يک فايل txt جديد ايجاد کنيد و متني را به اندازه ? کاراکتر درون آن تايپ کنيد و آن را ذخيره کنيد خواهيد ديد که با پيغام کمبود فضا مواجه مي‌شويد.
– زماني که خطر مواجه با ويروس‌ها برطرف شد، مي‌توانيد فايل ساخته شده Iamdummy ( يا هر نام ديگر) را از حافظه فلش پاک نماييد.
توجه: اگر در باز کردن درايو فلش مموري به مشکل برخورديد، روي درايو راست کليک کرده گزينه Explore را انتخاب نماييد.
روش دوم:
برنامه ThumbScrew را دانلود کنيد و در فلش ذخيره نماييد. اگر فلش خود را به سيستمي متصل کرده‌ايد که احتمال آلودگي آن بالاست و شما نگران ويروسي شدن فلش خود هستيد. برنامه را اجرا کرده و با راست کليک روي آيکون آن، فلش خود را فقط قابل خوانش (Read Only) کنيد

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *