آخرین خبرها

آموزش تهیه تافی برای روز ولنتاین

آموزش تهیه تافی برای روز ولنتاین –

چه عاشق باشید، چه کسی را دوست داشته باشید یا اینکه فقط نسبت به کسی احساسی داشته باشید، وقتی می خواهید این تافی را هدیه بدهید، محبت تان باعث می شود نگران توانایی های آشپزی تان باشید. با مقداری مواد شور و شیرین و رنگارنگ می توانید این شیرینی کامل روز ولنتاین را درست کنید. همه کاری که باید انجام دهید دنبال کردن مراحل ساده این چگونه است.

tafi valentain - آموزش تهیه تافی برای روز ولنتاین
آموزش تهیه تافی برای روز ولنتاین

مواد لازم

شکر آسیاب شده 2 پیمانه

کره 450 گرم

نمک دریا یا هر چیز دیگری که دوست دارید

برای تزیین روی تافی استفاده کنید، مانند آجیل خرد شده 3 قاشق غذا خوری

چیپس شکلات 3 پیمانه

شکلات سفید 1/4 پیمانه

ترافل های رنگی برای تزیین

مرحله ذوب کردن مواد

کره را داخل قابلمه نچسب بریزید و روی حرارت کم ذوب کنید. در حین این کار لازم است که کره را با قاشق چوبی هم بزنید.

دماسنج شیرینی پزی را در کناره قابلمه قرار دهید و شکر را به کره ذوب شده اضافه کنید. شکر به طور کامل در کره حل نمی شود. کمی نمک اضافه کنید و سپس مواد را با قاشق چوبی هم بزنید.

دما را تا حد متوسط بالا ببرید تا مخلوط به جوش بیاید. وقتی جوش آمد حرارت را تا آخرین درجه بالا ببرید و به مدت 15 دقیقه به طور مداوم هم بزنید تا دماسنج به دمای 300 درجه برسد.

ریختن تافی

داخل یک سینی 16×10 با ارتفاع 1.25 سانت یک ورقه نازک فویل یا کاغذ روغنی بیندازید و به آرامی آن را با کره یا اسپری روغن چرب کنید. با دقت مخلوط را روی فویل بریزید و آن را با قاشق به طور مساوی همه جای سینی پخش کنید. سپس اجازه دهید به مدت 30 دقیقه خنک شود.

ذوب کردن شکلات

با استفاده از یک کاسه مخصوص مایکروویو، شکلات را به مدت چند دقیقه ذوب کنید. (حواستان به آن باشد.) شکلات ذوب شده را روی تافی بریزید و آن را پخش کنید. اگر تافی هنوز گرم باشد اشکالی ندارد.

اضافه کردن نمک دریا

30 دقیقه بعد از اینکه شکلات را ریختید، روی آن نمک دریا بپاشید. نمک دوست ندارید؟ به سادگی آن را با یک چیز دیگر مخلوط کنید یا اینکه آن را با چیز دیگری که دوست دارید-مانند آجیل خرد شده- جایگزین کنید.

تزیین با شکلات سفید

1/4 پیمانه شکلات سفید را در یک کاسه شیشه ای بریزید و آن را با استفاده از مایکروویو گرم کنید. آن را داخل یک کیسه بریزید و گوشه کیسه را قیچی کنید. مراقب باشید که کیسه گرم خواهد بود. با یک حرکت زیگزاگی روی تافی را با شکلات سفید تزیین کنید.

اضافه کردن ترافل های مخصوص ولنتاین

برای اینکه تافی ای که درست کرده اید برای ولنتاین مناسب باشد، روی آن را با ترافل های صورتی، قرمز و سفید قلبی شکل تزیین کنید. می توانید اندازه های مختلف این ترافل ها را استفاده کنید.

بسته بندی تافی

این تافی خوشمزه را در ظروف مخصوص کاپ کیک بریزید، یا اینکه داخل سلفون قرار دهید و با روبان صورتی یا قرمز ببندید. برای اینکه ایده های بیشتری برای بسته بندی مخصوص ولنتاین بگیرید، از فروشگاه ها دیدن کنید. این تافی ها هدیه ای مناسب برای کسانی است که دوست شان دارید!

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *