آخرین خبرها

بیوگرافی اشوان _ Biography of Ashvan

بیوگرافی اشوان _ Biography of Ashvan

 

 

 

 

بیوگرافی اشوان

اشوان متولد 3 مهر 1369 در تهران، خواننده می باشد فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد، با گیتار الکترونیک شروع کرد و حالا خواننده بنام و پر طرفدار می باشد اشکان خدابنده لو معروف به اشوان در یک خانواده 4 نفره در تهران متولد شد، پدرش اصالتا اهل دامغان و مادرش طالقانی است و تنها یک برادر بنام آروان دارد اشوان حس می کند که پدر و مادرش رفقای او هستند، همچنین او دایی اش که فریدون محرابی نام دارد و در رادیو فعالیت می کند به عنوان حامی یاد می کند و او یکی از حامیان او در عرصه هنر بوده است. فعالیت خود را با نوازندگی گیتار از 10سالگی شروع کرد سپس از 15 سالگی گیتار الکتریک یاد گرفت و بعد بصورت تجربی پیانو را شروع کرد و کم کم آهنگسازی کرد و شروع به نوشتن شعر کرد تا به امروز … او بیشتر شعر و ملودی هایی عماه پسند با سلیقه خودش و سبک غربی ارائه می کند که باعث موفقیت او در این عرصه شده است. او مدتی دوره سلفژ را در کلاس های بهیاد کریمی گذارند اشوان اولین کنسرت خود را در 24 شهریور 95 وقتی 26 ساله بود در سالن برج میلاد با استقبال پرشوری در یک سانس برگزار کرد که بخاطر این استقبال دو سانس دیگر تمدید شد.

 

وبسایت نت دونی به پاس قدر دانی از این عزیزان تمام آثارشون رو نت نویسی کرده و دراختیار علاقه مندان به موسیقی گذاشته است.

 

آثار اشوان

آهنگ های او مانند بهت مریضم، شمع ها رو روشن کن، من ادم رویای تو نیستم و چرا گریه کردم باعث شدند که این خواننده پاپ نو ظهور بین جوانان بسیار معروف شود. با اینکه از سال 95 اشوان اعلام کرده همین چند ماه آینده اولین آلبوم رسمی اش بنام بهت مریضم را منتشر می کند، اما این آلبوم هیچگاه بدون هیچ توضیحی پخش نشد اشوان در مورد حامد همایون دیگر خواننده نو ظهور می گوید : سلیقه من نیست و از لحاظ موسیقیایی چیزی نداره که بتونم در موردش بحث کنم و ایشون را خواننده نمی دونم.

 

ازدواج اشوان

اشوان با اینکه وضعیت مالی بسیار خوبی دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد او یک خودروی بنز دارد اشوان با مرحوم علی طباطبایی بازیگری که در سال 94 بعلت عارضه سکته درگذشت، رابطه بسیار خوبی داشت و می گفت قرار بود علی در سال 95 برگزار کننده اولین کنسرت من باشد خواننده مورد علاقه او کاوه یغمایی است اشوان در سال 1399 به مدت 6 ماه ممنوع الکار شد که دلیل این ممنوع الکار شدن هنوز معلوم نشده است. به اشوان پیشنهاد شد در ازای دریافت ماهی 100 هزار دلار در ترکیه فعالیت کند و سایت شرط بندی راه اندازی کند. قبل از او به مهراد جم هم پیشنهاد شده بود و به ترکیه رفت و در آخر آرزوی سلامتی شادکامی و پیروزی برای اشوان عزیز داریم و امیدوار هستیم که روزی او را در بالا ترین قله ی موفقیت دیده و شاهد کارهای زیباتری از این هنرمند باشیم.

 

photo 2022 02 03 15 59 02 - بیوگرافی اشوان _ Biography of Ashvan

 

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : اشوان , بیوگرافی اشوان ,اشوان خواننده , زندگینامه اشوان , آثار اشوان , سایت شرطبندی اشوان ,

4.8/5 - (129 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *