آخرین خبرها

بیوگرافی شهرام صولتی _ Biography of Shahram Solati

بیوگرافی شهرام صولتی _ Biography of Shahram Solati

 

 

بیوگرافی شهرام صولتی

ناگفته های زندگی شهرام صولتی و ماجرای ازدواج های او

شهرام صولتی خواننده ایرانی متولد آبان سال 1336 در شهر تهران است. او رشته موسیقی خوانده است و خواهرش شهره صولتی است که او نیز جزو خوانندگان قدیمی ایران است و هر دو در خارج از کشور زندگی می کنند. در اصل نام واقعی شهرام ابراهیم است و دو برادر دیگر به نام های شاهرخ و بیژن دارد که شاهرخ در نیویورک و بیژن در ایران زندگی می کنند نام اصلی خواهرش فاطمه و نام اصلی شاهرخ حسن میباشد و بیژن هم نام اصلیش عباسه شهرام و شهره هر دو از هنرستان عالی موسیقی فعالیت خود را شروع کردند. شهره فولت را آموخت و شهرام کلارینت و پیانو را آموخت و آنها در سنین کم به تشویق پدر خوانندگی می کردند. اولین آهنگ او به نام خط موازی و همچنین سنگ دل بسیار مورد توجه قرار گرفت و به شدت در بین جوانان سمبل شد و او در سال 56 اولین آلبوم خود را به نام توبه منتشر کرد که باعث شد بسیار معروف شود. او پس از انقلاب سال 57 به همراه خواهرش شهره به آمریکا رفت. شهرام صولتی در آمریکا چندین آلبوم منشر کرد که باعث شد بسیار معروف تر از قبل شود. بعد از آلبوم های صبر و یکی یکدونه به او لقب صدایی بالاتر از صدا دادند و بزرگ و کوچک آهنگ‌ های او را زمزمه می‌ کردند .

 

گروه نت دونی تمام آثار زیبای این هنرمند مردمی را نت نویسی و در اختیار طرفداران این هنرمند در وبسایتش قرار داده است .

 

ازدواج شهرام صولتی

او در ابتدا با یک خانم که شناخته شده هم نبود ازدواج کرد و دو پسر از او داشت که در نهایت طلاق گرفتند.

نام پسرانش علی و شهداد هست ازدواج دوم او با آزیتا ارباب بود، پدر این خانم محمد کریم ارباب نام داشت که چندین مرکز رقص قبل از انقلاب در ایران داشت و مادر وی هم جمیله رقصنده معروف بود. این ازدواحج هم یک سال بیشتر طول نکشید و به دلایل مختلف از جمله پرکاری شهرام صولتی از هم جدا شدند. او در سال 88 با نارینه شهبازیان یکی از مجریان و ارایشگران شبکه پن ازدواج کرد که شهرام بیش از 25 سال از او بزرگتر است و گویا تا کنون از هم جدا نشده اند. شهرام همچنین صاحب یک فرزند دیگر بنام ساشا از یکی از همسرانش است شهرام صولتی حدودا بیش از 20 سال است که با شهرام شب پره قهر است، گویا اختلاف آنها از یک کنسرت مشترک در آمریکا سالها پیش شروع شده است بر خلاف او خواهرش شهره با او رابطه بسیار خوبی دارد.

 

شهرام صولتي » اولين کسي بود که با کمپاني « نوا مديا » کار کرد.« هيچستان » و « حاليته » دو آلبومي بودند که « شهرام صولتي » با اين کمپاني تا به حال کار کرده است و جالبه بدونید .تا به امروز « شهرام صولتي هیچ عمل جراحي زيبايي انجام نداده است.

 

Screenshot 2022 02 05 113645 - بیوگرافی شهرام صولتی _ Biography of Shahram Solati

 

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : شهرام صولتی , بیوگرافی شهرام صولتی , زندگینامه شهرام صولتی , همسر شهرام صولتی , آلبوم های شهرام صولتی ,

4.7/5 - (3 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *