آخرین خبرها

خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 – 2013 برای pc

خرید پستی بازی Dead Space 3 blackbox 2013  .   بازی فضای مرده  یکی از بازی های ترسناکی که از سال 2008 تا کنون به عنوان یکی از برترین بازی های این سبک بازی شناخته شده است و اکنون نسخه 2013 این بازی را در اختیار شما قرار خواهیم داد . با دانشنامه همراه باشید تا با خرید پستی بازی از فروشگاه انلاین بازی تی تیل اشنا شوید.

dead space   - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc
dead_space

Dead Space 3 blackbox 2013 پس از انتشار کرک reloaded دقایقی پیش بازی جدید و محبوب فضای مرده 3 توسط تیم محبوب blackbox ریپ شد.بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست.

dead space  - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc
dead-space

درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک،دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند.

deadspace - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc
deadspace

اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است..

Dead Space - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc
Dead_Space

جهت خرید پستی بازی Dead-Space 3  بر روی دکمه خرید پستی پایان صفحه کلیک کنید و فرم خواسته شده را پر کنید ما این محصول را  برای شما ارسال خواهم کرد .

Dead Space coop - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc
Dead-Space–coop

پستی - خرید اینترنتی بازی Dead Space 3 - 2013 برای pc

3/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *